Senaste nytt

Göteborg-Bozeman; fråga om pris

Homer

Medlem
Billigt värre tyckte jag.

Det gör inte jag, det är ju i ekonomi.

(Jag flög till Bozeman ARN-ORD-BZN med en 2-4-1 voucher)
 
Ja, men detta är ju med medvetna uppehåll i NYC. Testade också GOT-NYC och sen paus och sen NYC-BZN, och sen på hemvägen BZN-SFO med paus, och sen SFO-GOT. Känns nästan som man får två resor i en på båda alternativen.

Vad gjorde du i lilla Bozeman, om man får fråga? Är det kul där?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Underbart. Vet inte om jag kommer ha tid att besöka Yellowstone i höst, men om jag åker tillbaks i vår på mer jobb ska jag försöka ta med flickvän före eller efter, just med Yellowstone som mål. Är det värt?
 

mbglo

Medlem
Top Floor Studios, med Turkish Airlines till SFO och Alaska Airlines därifrån kostar det under 5000 för samma datum. Du kanske inte kan ringa SAS, men men.
 
Vi skulle nog föredra att dels få ut så mycket EB-poäng som möjligt i economy (dessutom med möjlighet att uppgradera) och dels funderar jag nu på att vi ska få en mellanlandningsdag i NYC. Dvs: GOT-NYC, NYC-BZN och sen likadant på vägen hem, alternativt att man flyger via SFO på vägen hem.
 

nota bene

Medlem
Om du ska leka med stopovers blir det ibland bättre som en biljett, och ibland bättre som två open jaws (t.ex. TK+AS som ovan). AS kan krediteras till AA om jag minns rätt.

Är det viktigt att flyga SAS för marginellt bättre med poäng, ja då får du nog ta de priser SAS erbjuder oavsett om de är billigast, rimliga, normala eller svindyra.
 
Toppen