Senaste nytt

Rad 27 i SAS Plus från Oslo till Newark. Hissa eller dissa?

joa

Medlem
Grabben vill ju gärna sitta vid fönster och det är enda lediga raden med fönster på vår flight.
Finns det någon anledning att undvika just den raden?
Är den nya SAS plus på den kärran? Samma fråga gäller EWR-ARN?
 

oneM

Medlem
Grabben vill ju gärna sitta vid fönster och det är enda lediga raden med fönster på vår flight.
Finns det någon anledning att undvika just den raden?
Är den nya SAS plus på den kärran? Samma fråga gäller EWR-ARN?
Det är nya kabinen, enda jag skulle undvika är 23 A,H
Så bör funka bra med 27 det är ju sista raden, satt själv på 25 och var nöjd :)
 

palmen

Moderator
Inga problem att sitta på rad 27, hade det gått hade jag dock valt att sitta längre fram.
På de nya A330E som går från Arlanda ska man undvika rad 22 iom att det saknas ett fönster där. Hur det är med de A330 som går från Köpenhamn och Oslo vet jag dock inte om det är samma med ett fönster som saknas.
 

Brandten

Medlem
Ska man ha fönsterplats så hade jag hellre tagit 23 än 27 då vingbalkens vinkel är så vinklad att 23 ger i princip full utsikt medan 27 kommer vingvy.
 

oneM

Medlem
Ska man ha fönsterplats så hade jag hellre tagit 23 än 27 då vingbalkens vinkel är så vinklad att 23 ger i princip full utsikt medan 27 kommer vingvy.
Detta kan säkert stämma bra, försökte komma på hur rad 27 såg ut med fönster men hittade ingen bild.
 

Kevinator

Medlem
Inga problem att sitta på rad 27, hade det gått hade jag dock valt att sitta längre fram.
På de nya A330E som går från Arlanda ska man undvika rad 22 iom att det saknas ett fönster där. Hur det är med de A330 som går från Köpenhamn och Oslo vet jag dock inte om det är samma med ett fönster som saknas.

Jag har en Plus-resa bokad CPH-PVG på sätena 21G och H. Är det någon som har koll på om det är bra säten? Rad 22 från ARN har enligt ovan inget fönster, vilket inte låter som en premiumupplevelse
 

Wendestam

Medlem
Jag har en Plus-resa bokad CPH-PVG på sätena 21G och H. Är det någon som har koll på om det är bra säten? Rad 22 från ARN har enligt ovan inget fönster, vilket inte låter som en premiumupplevelse
Jag satt på 21G från Tokyo för ett tag sen och tycker det är bästa platsen i Plus (Alt 21B). Andra raden i Plus och har två bokade Plus-flighter framöver på samma stol.
 

flmartin

Medlem
Varför är rad 20 inte bäst på Airbus 340? Där finns väl benstöd istället för fotstöd, som det finns på resten av Plusraderna? Plus mer benutrymme, eller har jag fel?
 
Toppen