Senaste nytt

Mission completet för detta året i allianserna

lillemannen

Medlem
Då var det klart med årets sista mål, den sista höga statusen i allianserna. Detta efter en tripp till Hawaii och en del i Asien. Då är man i Oneworld, Emerald tom jan 2018, EB Diamond i Star Alliance tom okt 2017 och Skyteam Platinum tom mars 2017
Det är kul att jag har lyckas optimera och spendera mer pengar än jag har tänkt på flygresor samt alla tips som kommer in här. :D Tack än en gång för detta forum finns.

Screenshot_2016-07-11-21-54-08.JPG
 
Last edited:

pep

Medlem
....der er jo den fjerde alliance med Etihad as lead...hvordan står det mon til der?
(jeg er selvfølgelig lidt misundelig...)
 

Sakoz

Medlem
Då var det klart med årets sista mål, den sista höga statusen i allianserna. Detta efter en tripp till Hawaii och en del i Asien. Då är man i Oneworld, Emerald tom jan 2018, EB Diamond i Star Alliance tom okt 2017 och Skyteam Platinum tom mars 2017
Det är kul att jag har lyckas optimera och spendera mer pengar än jag har tänkt på flygresor samt alla tips som kommer in här. :D Tack än en gång för detta forum finns.

Visa bifogad bild 54268


Bra jobbat där! :)
Själv har jag bara åstadkommit en av allianserna med faktiskt flugna mil, resten är statusmatchade. Till högsta eller näst högsta nivån. Men inser att det närmaste året så kommer det ändå bara bli *A... igen. Måste be någon av vännerna här att tvinga mig till något annat än LH F, LX F och SK C.
 
Toppen