Senaste nytt

InterContinental ANA Tokyo

Johanna

Medlem
Tack så mycket för feedbacken. Är ute efter hotell med pool för att kunna ta det lugnt också. Är eg ute efter själva resan i First.
 
Last edited:
Hustrun och jag bodde där i 7 dagar i april och jag kan rekommendera att boka ett rum med tillgång till club loungen. Bra frukostservering och generös servering på kvällen. Dessutom riktigt bra service.
 

Johanna

Medlem
Jag har bokat detta för 5 nätter. I Japan är det vanligt att man måste betala extra för att få använda pool och fitness. Fördel med det är att det inte blir lika mycket folk. Jag har bott på ett Japanskt badhotell. det var jättekul, hela poolen var full med folk och alla hade flyttetyg.

Det här är väl inget femstjärnigt hotell? Men när jag tittar på restaurangerna och annat så är det dyrt. Men jag får väl ta mig ut och äta. Dom har en champagnebar. Där de har 2 timmars drick hur mycket du orkar så får man något att äta till. Funderar på att prova det. Nu är jag ingen mästare på att drycka i mig massa alkoholhaltiga drycker. Men det kan vara kul att prova.
 

johhenrik

Medlem
Jag kan rekommendera ANA också. Jag bodde där för några månader sen i en corner suite högt upp. Schysst utsikt och riktigt trevligt.
 

Ricci

Medlem
Funderar att bo här nästa vecka (fre-lör), hur tar man sig bäst till hotellet från Haneda?
 
Toppen