Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff #7 2016, lördag 23 juli, kl 16:00

David

Medlem
Hej och välkomna skall ni vara till nästa Göteborgsträff.

Tidpunkt: lördag 23 juli, kl 16:00 och framåt
Plats: Incontro, Gothia Towers

Under 4/7-14/8 är det dubbla-poäng-kampanj på Incontro/West Coast. Jag vet inte hur det funkar vid delad nota, bokningen kunde inte svara på detta.

Som vanligt på lördagar hänger vi i baren (eller på uteserveringen) en timme mellan 16 och 17, därefter finns det bordsbokning att tillgå inomhus.

Anmäl med kommer eller kanske.

Ping alla som varit med senaste 18 månaderna.
@GOTATH @Ulla @Lonelyflyer @Flood @SvartMjolk @mry @kristerj @Glenn E @Martin Gren @olo @matte_ante @iRobert @cantona @Martin Andersson @Joakim @henrik l @GBG @GillBates @Ubbe @Jakob Österberg @Layzedad @Anneli @El Oso @ChabbeT @fcx och såklart en alldeles speciell inbjudan till @011430121
 

011430121

Medlem
@David tack för inbjudan, förra gången jag tänkt åka till Göteborgsträff så var det Göteborgs varvet med höga hotell priser
Nu är hotell priserna i nivå med New York och biljetten med SAS ligger i närheten av USA priserna!
Kommer att boka in en träff längre fram i höst om inbjudan kvarstår.
upload_2016-7-9_5-38-38.png


upload_2016-7-9_5-40-42.png


upload_2016-7-9_5-43-48.png
 

David

Medlem
@David tack för inbjudan, förra gången jag tänkt åka till Göteborgsträff så var det Göteborgs varvet med höga hotell priser
Nu är hotell priserna i nivå med New York och biljetten med SAS ligger i närheten av USA priserna!
Kommer att boka in en träff längre fram i höst om inbjudan kvarstår.
Jösses, det var inga dåliga priser! Jodå, du har ju en stående inbjudan - träff eller inte.
 

Ubbe

Medlem
Hej.
Kanske inte bästa datumvalet. Springseen konsert och Gothia cup slutar väl den helgen.
När det är Gothiacup är jag INTE på stan. Massa idrottsstollar överallt med jätteväskor.
 

olo

Medlem
Jag är inte i stan, den veckan. Det gäller att se till att vara bortrest när det väntas Gothia Cup...

Laddar för augusti-träffen!
 
Toppen