Senaste nytt

3000p för att vara med i undersökning

Fler som har fått mail från Club Carlson med erbjudande om 3000p för att vara med i en undersökning? Frågor om vilka hotellprogram en är med i och vad en tycker om Club Carlson, samt förslag på lite nya eventuellt framtida "features".

Verkar som att det kan bli en del "enhancements" i deras reward-program framöver, bl a att få välja förmåner, få upp till 3 uppgraderingar/år (+ "i mån av plats"). Tycker att Club Carlson har ett av de bättre programmen idag, så hoppas att de inte skruvar ner det för mycket.

Alltid trevligt att få vara med och påverka :)
 

mha321

Medlem
Verkar som att det kan bli en del "enhancements" i deras reward-program framöver, bl a att få välja förmåner, få upp till 3 uppgraderingar/år (+ "i mån av plats"). Tycker att Club Carlson har ett av de bättre programmen idag, så hoppas att de inte skruvar ner det för mycket.

Idag är väl alla uppgraderingar i mån av plats? Det där låter ju mer som bekräftad uppgradering, vilket ju faktiskt vore en förbättring...
 

miramax

Medlem
Idag är väl alla uppgraderingar i mån av plats? Det där låter ju mer som bekräftad uppgradering, vilket ju faktiskt vore en förbättring...

Verkligen. Jag bryr mig t ex ca 0.0 om uppgradering när jag åker i tjänsten och bara vill sova och åka vidare nästa dag men däremot när jag åker privat med min sambo känns det oerhört värdefullt med en bra uppgradering. Så att kunna rikta sina perks mer mot de stays där man värdesätter dem vore superbra.
 
  • Gilla
Reactions: olo

johan_fbg

Medlem
Är CCG, inte fått något mail.

Ni som fått får gärna kolla om länken innehåller medlemsnumret så vi mail-lösa kan försöka nå undersökningen det hållet.
 
Toppen