Senaste nytt

Leta poängresa "generellt"?

Volatyle

Medlem
Hej,

Sitter här och deppar ihop fullständigt i detta skitväder och har lyckligtvis en god stek poäng innestående så jag tänkte kika lite på att ta mig söderut med familjen (sambi och 1 barn) och köpa resan för poäng.

Sökte lite spontant på Göteborg<->Malaga (utgår förresten från gbg) och Göteborg-Aten på SAS hemsida men det fanns inga riktigt bra dagar. Även provat Göteborg-Aten och där fanns men SAS tar ju 10h på sig att ta sig dit...

Finns det någon lämplig metod när jag inte är så noga med slutdestinationen att söka på bra bonusresor? Som sagt, utgångspunkt gbg och sedan vill jag väl hamna någonstans i södra europa förutom möjligen Turkiet.

Input/tips tas emot med öppen famn...

EDIT: Tänker att det finns vissa destinationer med god tillgång för SAS-specifik eurobonusresa.

Vol
 

Volatyle

Medlem
Omformulerar frågan;

Om man på kort varsel vill röra sig söderut från GBG, oavsett om det är för poäng/pengar - vart ska man titta och med vilket bolag?
 
A

Aurora

Guest
Er det ikke bare å bruke kalenderen på eurobonussøk? Ikke så mange destinasjoner å velge mellom :)

Ellers er google flights et kjekt hjelpemiddel! Skriv inn "Gøteborg" og alle destinasjonene du leter etter, så får du priser...
 
Toppen