Senaste nytt

Choice - Statusmatcher med andra (nordiska) hotellkedjor till 30 Juni

Ni som är lite bittra över oss matchade guldmedlemmar - va lugna. Första stay på Choice som Guld och fick noll recognition. Knappt att jag fick late check out. Fin utsikt mä

2fd7c347711ed6c070af638d0787da0b.jpg
 
Fick också ett cornflakes-card i guld från Nordic Choice, matchat från CCG.Har ännu inte haft anledning att använda det. Mina kommande stays är med Hilton och Radisson. Kanske så småningom!
 

mry

Medlem
Jag matchade mig igår 30/6 från Club Carlon Conciege men verkar bara ha fått Guld fast det står att man ska få platium ju?

Någon som fått platium när de matchat?
 

Martin B

Medlem
Lyckades matcha CCG till Guld, sedan vidare till Hertz President Circle. Tack för tipset!

Matchade också från CCG men när jag försöker matcha till Hertz President Circle så kommer jag till en sida där det står att jag skall kontakta Herz. Någon som fått igenom matchning på detta sätt? Har ingen bra erfarenhet av Hertz kundtjänst sedan tidigare så hyser inga höga förhoppningar om att det skall gå igenom.
 
Matchade också från CCG men när jag försöker matcha till Hertz President Circle så kommer jag till en sida där det står att jag skall kontakta Herz. Någon som fått igenom matchning på detta sätt? Har ingen bra erfarenhet av Hertz kundtjänst sedan tidigare så hyser inga höga förhoppningar om att det skall gå igenom.
Det kom automatisk ca 1 vecka efter. Kolla spammailen!
 

Henrik_B

Medlem
Matchade också från CCG men när jag försöker matcha till Hertz President Circle så kommer jag till en sida där det står att jag skall kontakta Herz. Någon som fått igenom matchning på detta sätt? Har ingen bra erfarenhet av Hertz kundtjänst sedan tidigare så hyser inga höga förhoppningar om att det skall gå igenom.
Fick ingen respons. Loggade bara in i appen så stod det "President Circle".
 
Toppen