Senaste nytt

Manchester - Vasteras (Stockholm, Goteborg eller Kopenhamn)

trekker

Medlem
Tack Brexit till att borja med.

Jag behover vara i Vasteras pa lordag, jag haller pa och kollar pa alternativen att ta mig fran Manchester. Jag vill helst aka imorgon (Torsdag den 30:e Juni) alternativt pa Fredag och tillbaks pa Sondag. De rutter jag hittar ar antingen valdigt dyra eller ocksa valdigt opraktiska. Just nu ligger rutten med Lufthansa bast till prismassigt men jag pallar inte flyg i bada riktningarna med start runt 6 pa morgonen. British airways ar klart bast prismassigt da jag kan anvanda mina Avios och aka MAN-GOT och sedan ta taget. Problemet har ar att jag inte kan aka hem forrens pa tisdag da de har tillgang pa bonusflighter.

Nagra andra tips? Jag har till och med kollat Ryan Air men dom hamnade i samma prisklass som LH och hade dessutom salt slut pa alla biljetter pa Sondagen.
 

trekker

Medlem
Ok benet till Sverige ar bokat, det blev SunAir (BA) till Goteborg imorgon och vidare med SJ till Vasteras. Tillbakaresan ar inte bokad annu, vet inte hur det fungerar med Eurobonuspoang och sista minutenflighter.
 

Homer

Medlem
Flyg till annan flygpl. och sen Europcar för £1 One Way[165728]-[AW]-[text_link]-[winteroffer]-[0]&awc=6795_1467273125_cc313aa3f7bf7b1064400067097bba12
 
Toppen