Senaste nytt

Billhop kampanj fram till 30 juni - reducerad avgift

Anonymous

Medlem
Jag såg detta erbjudande via bannern på BC :)

Betala räkningar & fakturor med betal- & kreditkort på Billhop!

Erbjudandet från billhop:

"Vi sänker transaktionsavgiften, under en kampanjperiod, till 1,5% för VISA och MasterCard samt till 2,1% för American Express (ordinarie pris är 2,5% för samtliga kort).

*Kampanjen gäller till och med 30:e juni 2016 för både befintliga och nya kunder. Priset gäller för alla betalningar som slutförs under kampanjperioden."
 

kaktusen

Medlem
Billhop fungerar bra men jag tycker Betalo är i en annan klass. Gränssnittet för Billhop är rörigt och man loggar inte in via Bank ID. Själva tjänsten med betalningar har fungerat fint. Jag har bara använt Amex Elite.
 

JSQ

Medlem
Kampanjen är förlängd:

Vi förlänger vår kampanj - Sänkt avgift för alla kort!


Efter det positiva gensvaret på kampanjen förlänger vi erbjudandet tom 31:a augusti.

Under den fortsatta kampanjperioden är transaktionsavgiften till 1,5% för VISA och MasterCard samt 2,1% för American Express (ordinarie pris är 2,5% för samtliga kort).

Kampanjen förlängs och gäller till och med 31:a augusti 2016 för både befintliga och nya kunder. Priset gäller för alla betalningar som slutförs under kampanjperioden.

De nya priserna är aktiva och du betalar bara som vanligt för att ta del av kampanjen.
 

kaktusen

Medlem
Perfekt, tack! Jag har dock löst detta på ett annat sätt via Betalo. Eftersom mina volymer per månad är rätt höga frågade jag Betalo om de kunde matcha Billhop. De svarade direkt att det inte var ett problem. Jag vet att avgiften är densamma men jag gillar Betalos sajt bättre med enklare gränssnitt och inloggning via Bank ID.
 
Toppen