Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

JensE

Medlem
Billigaste rum till Executive room på Hilton Millenium Bangkok. Sitter och avnjuter några gratis drinkar på terrassen innan middagen. HHG
 

NotRyan

Medlem
Blev uppgraderad från enklaste standardrum till svit på översta våningen tack vare HHD:)
Fick även tillgång till finloungen - visste inte att Hilton har olika nivåer på sina lounger.
Skål från ett regnigt Tokyo!
Visa bifogad bild 53623
Just Hilton Tokyo har en extra lounge för HHG + HHD som dom brukar öppna när det blir fullt i den vanliga (kanske att dom slussar över folk annars också), det är betydligt lugnare där....
 

sk-sthlm

Medlem
Håller helt med dig, checkade också in här idag och Loungen va över förväntan! Värt att nämna är att de öppnade hotellet för 3 veckor sen.

Kanske va dig jag sprang på i hissen när jag förvirrat gick av på fel våning innan jag vände tillbaka in i hissen?

Jag hade bokat billigaste rummet och fick uppgradering till ett "King Corner Room" som är att jämföras med en Juniorsvit.

Även en visning i presidentsviten som ännu inte är till försäljning. Tyvärr va de väldigt strikta med att inte posta några bilder jag tog i det rumme (läs rummen på totalt 180kvm).

Nej, det var nog inte jag...! Men kommer att vara där de närmaste veckorna nu, så säg till om du är där igen så tar vi en öl!
 

Nilann

Medlem
Hilton CPH. Uppgraderad från standardrum till Executive room plus. Jag har sett en del synpunkter på Hilton och brist på uppgraderingar som HHD.
För min del med 50+ nätter i Europa de senaste 12 månaderna, har jag ingenting att klaga på; uppgraderad samtliga nätter. Dock inte lika bra utfall i USA.
 

Senator

Moderator
Waldorf Cavaleri Rom.. Ingen uppgradering och en besviken Senator med flickvän eftersom jag hade så fina minnen och hela vistelsen var som ett avsnitt av Faulty Towers.

Nu sitter jag på Hilton Sorrento och världen är återställt med en fantastisk uppgradering och en härlig Exec Lounge med magnifika vyer
 

RobHK

Medlem
Jag var på konferens vid nämnda Waldorf i Rom nyligen, fult på utsidan fint på insidan och otrolig utsikt över Rom ifrån den närliggande villan, men fick höra ifrån de som bodde där att man fick som gäst pröjsa 15 eur om man ville ligga i en stol vid poolen
 

FFlash

Medlem
Hilton Madrid airport.
Mitt första riktiga upgrade från standard till Suite, kanske pga att loungen var redan stängd när jag checkade in. Annars alltid fått executive på alla Hilton.
Annars inget att skriva hem.
 

Lindberg

Medlem
Hilton Airport Copenhagen. Bokade billigaste rummet, uppgraderad till Executive level med lounge access. Är HHD.
 
Toppen