Senaste nytt

Sommarpriser på uppgradering vid gate - något som vet vad de ligger på?

Maja

Medlem
Fick erbjudande från CPH till SFO för 2999 DKK från Go till Business.

Någon som vet vad det kostar i US$? Nyfiken på vad priset är från SFO till CPH om vår Plusgrade inte går igenom. På vägen hit så sa loungepersonalen och även gatepersonalen att inga uppgarderingar via Plusgrade verkade ha blivit accepterade trots att det fanns platser.

Visst, vi fick inte poängen, men SAS tjänade mindre pengar på oss på detta sätta då mitt bud var högre än de 40.000 EB som är standard.
 

fcx

Medlem
Fick erbjudande från CPH till SFO för 2999 DKK från Go till Business.

Någon som vet vad det kostar i US$? Nyfiken på vad priset är från SFO till CPH om vår Plusgrade inte går igenom. På vägen hit så sa loungepersonalen och även gatepersonalen att inga uppgarderingar via Plusgrade verkade ha blivit accepterade trots att det fanns platser.

Visst, vi fick inte poängen, men SAS tjänade mindre pengar på oss på detta sätta då mitt bud var högre än de 40.000 EB som är standard.

Det går inte att göra cash upgrade på outstations, dvs det går bara vid resa från ARN, CPH eller OSL.
 

palmen

Moderator
Jag har kunnat göra cash upgrade vid checkin i Hong Kong, men inte alla flighter. Man ska dock inte räkna med det.
 
Toppen