Senaste nytt

Tjaa varför inte. Live rapportering Lufthansa First class Arlanda-New York

Voyageur

Medlem
Tänkte bjuda till på klassiskt BC manér på en liten live reserapportering i min first First på Luftwaffe via Frankfurt till Newark. Börjar med ett stillsamt och småbubblande kvällsflyg LH805 till FRA för att avnjuta natten på Hilton Squaire vid flygplatsen och en halvdag i Lufthansa FCT innan 13 flyget mot undersköna New York på 2K i LH B747-8. Eftersom LH har wifi på denna flotta så ska det förhoppningsvis inte vara några problem med lite livish rapportering!

Bilen droppad på en fullsmockad Beta semesterparkering vid Arlanda. Ihärdigt letande efter en plats må jag säga :) lika smockat i säkerhetskontrollen med förvirrade söndagsresenärer....tack och lov för en tom fast track :)

Efter lite sedvanligt "computer says no" käbbel hos SAS är bonuskortet inlagd och till min stora first First glädje ett skinande fodral till biljetten!

Passade på att sponsra apoteket en sväng på vägen mot SAS Gold lounge med lite av det man alltid glömmer i slutändan....denna gång raklödder :)
 

Voyageur

Medlem
20160626_165723-1.jpg


Inte den bästa måltiden jag haft. Sas bjuder på sedvanlig snusk mys med varm (kall)rökt lax, potatisallad på burk och grooooovt översaltad dillsås. Tack och lov för varmt bubbel i alla fall :)
 

jsn

Medlem
Trevlig resa även för dig! :) Vi förväntar oss tät och innehållsrik rapportering under morgondagen!
 
Toppen