Senaste nytt

Nu är det semester!

011430121

Medlem
image.jpeg

Totts att jag hänger här på forumet 24/7 vet jag inte om denna tråd finns.
Tanken är att skriva vad hjärtat är fullt av och du är ju ledig med inga krav att du har högst 0,2 i blodet det är ju semester, jag tror att moderatorerna ser mellan fingrarna i denna tråd.
Delge dina trevliga minnen,bröllopp, konfirmationer, draggaing efter svärmor, släktträffen o.s.v.
Själv är jag i Marielyst på Falster för 23 året i följd.
Det var ca 30 grader när vi kom och en tryckande värme, det kom ett åskväder "utan dess like" och det blev en temperatur skillnad på 5 grader på en gång. Efter sill, strömming och ost blev det ost med ett glas vin, och nu en GT med lime, saknar verkligen övriga i CAF, vet att Ni kan ha det svårt i sommar om ingen lyssnar på Er och serverar citron. Kan vi gå ur EU och bara bilda ett Europa med bara lime länder, jag är medveten att vi inte blir så många. Nu skall jag smaka på, trevlig sommar på Er!
 

011430121

Medlem
Jobbade här i många år, ca 7-10 dagar i månaden. Har alltid gillat Danmark som land men kanske inte alltid Danskarna. Givetvis de som hänger här på BC gillar jag, och det menar jag från mitt hjärta, men inte alla arbetskollega, skulle aldrig gå framför en dansk ner för i en trapp!
 

Ricci

Medlem
Visa bifogad bild 53646
Totts att jag hänger här på forumet 24/7 vet jag inte om denna tråd finns.
Tanken är att skriva vad hjärtat är fullt av och du är ju ledig med inga krav att du har högst 0,2 i blodet det är ju semester, jag tror att moderatorerna ser mellan fingrarna i denna tråd.
Delge dina trevliga minnen,bröllopp, konfirmationer, draggaing efter svärmor, släktträffen o.s.v.
Själv är jag i Marielyst på Falster för 23 året i följd.
Det var ca 30 grader när vi kom och en tryckande värme, det kom ett åskväder "utan dess like" och det blev en temperatur skillnad på 5 grader på en gång. Efter sill, strömming och ost blev det ost med ett glas vin, och nu en GT med lime, saknar verkligen övriga i CAF, vet att Ni kan ha det svårt i sommar om ingen lyssnar på Er och serverar citron. Kan vi gå ur EU och bara bilda ett Europa med bara lime länder, jag är medveten att vi inte blir så många. Nu skall jag smaka på, trevlig sommar på Er!
Som sagt för att bota för taskig mat igår......sill och andra konstiga saker så gäller det att rena kroppen......överblivna jordgubbar kanske inte är det
20160625_214704[1].jpg
smartaste.......men pavan med Bollinger botar det mesta idag:)
 

Bryant

Medlem
Inte semester än men testar semesterlivet med en helg på Mallorca. 2 veckor kvar till den riktiga semestern.
 
Toppen