Senaste nytt

Uppgradering @ check-in. Samtliga förmåner?

tuesday

Medlem
Tja mates!

Sökte lite genom forumet men lyckades ej hitta svar på mi nfråga.

Jag flyger CPH-EWR imorgon bitti och fick ett sms från SAS om möjligheten att uppgradera vid incheckning (999 dkk go > plus eller 2999 dkk go > business) . Jag hann ej ringa och fråga SAS men vet någon om man får ta del av samtliga Plus-förmånader om man kör på en cash upgrade vid incheckning?

Dvs om jag kör på en uppgradering från Go > Plus för 999kr, får jag checka in en extra väska då? Tillgång till lounge osv?

Tacksam för svar!
 

Flood

Medlem
Tja mates!

Sökte lite genom forumet men lyckades ej hitta svar på mi nfråga.

Jag flyger CPH-EWR imorgon bitti och fick ett sms från SAS om möjligheten att uppgradera vid incheckning (999 dkk go > plus eller 2999 dkk go > business) . Jag hann ej ringa och fråga SAS men vet någon om man får ta del av samtliga Plus-förmånader om man kör på en cash upgrade vid incheckning?

Dvs om jag kör på en uppgradering från Go > Plus för 999kr, får jag checka in en extra väska då? Tillgång till lounge osv?

Tacksam för svar!

Ja, du får alla plus-förmåner (men tjänar poäng för ursprunglig bokning).
 
Jag får aldrig dessa sms och mail, men ser att andra får ganska ofta. Jag vet att jag är korrekt registrerad etc.
Går jag miste om dom just för att jag ofta uppgraderar innan ändå, eller köper rätt fare från början? Men i så fall borde jag ju ändå fått erbjudande om uppgradering när jag "bara" flugit i Plus? Det är märkligt det där, jag har en vän som får dom där mailen varje gång han bokar en resa, medan jag aldrig fått ett enda.
 

tuesday

Medlem
Ta kontakt med SAS och fråga ifall du kan bli adderad på sms-utskicken. Jag har fått SMS om uppgraderingar varje gång jag har köpt Go i år.
 
Toppen