Senaste nytt

Swiss Stockholm-Arlanda--Zurich; frukost eller lunch?

Hej,

Ska i nästa vecka flyga med Swiss LX 1249 från Stockholm till Zurich i business class, med avgångstid 9.50. Någon som vet om det serveras frukost eller lunch ombord?
 
Last edited:
9c0a7865facb587d64b9a828cdfc9003.jpg

Du kommer att bli serverade den bästa äggröran som iaf jag har ätit ombord på ett flygplan. Glöm inte att be om ett glas Duval Leroy till :)
 

CJR

Medlem
Ja, deras frukost är bland de bättre jag ätit. Skulle vilja ha en varje morgon även på marken. Jag var dock dum nog att glömma skumpan dock!
 

Attachments

  • Frukost.jpg
    Frukost.jpg
    60,5 KB · Visningar: 244
Ja, deras frukost är bland de bättre jag ätit. Skulle vilja ha en varje morgon även på marken. Jag var dock dum nog att glömma skumpan dock!
Ja, asså det va först när jag frågade om skumpa (vilket CC tyckte var en mycket bra idè) som övriga passagerare fattade grejen och också dom tog sig ett glas Brut-fika. Så i ren BC-anda vill jag uppmuntra alla att alltid vara "först ut" och se till så att flaskan sen går "laget runt" :)
 

CJR

Medlem
Ja, asså det va först när jag frågade om skumpa (vilket CC tyckte var en mycket bra idè) som övriga passagerare fattade grejen och också dom tog sig ett glas Brut-fika. Så i ren BC-anda vill jag uppmuntra alla att alltid vara "först ut" och se till så att flaskan sen går "laget runt" :)

Du har helt rätt!
 

LarsM

Medlem
Var frukost sista jag flög den för ca en månad sedan, även om den i sista minuten pga ngt problem i ZRH blev operated by Edelweiss.
 

palmen

Moderator
Ja, asså det va först när jag frågade om skumpa (vilket CC tyckte var en mycket bra idè) som övriga passagerare fattade grejen och också dom tog sig ett glas Brut-fika. Så i ren BC-anda vill jag uppmuntra alla att alltid vara "först ut" och se till så att flaskan sen går "laget runt" :)
När jag åkte swiss c i Europa tog bubblet slut på rad 3 och jag hade rad 4, måttligt imponerad av det.
 
Toppen