Senaste nytt

Singapore airlines & Swiss Air

M.Lind

Medlem
Hej Alla, jag tänkte slänga ut frågan ifall någon har bra tips på hur man bokar first class awardtickets med Swiss Air och Singapore airlines??
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Tonton

Medlem
Hej Alla, jag tänkte slänga ut frågan ifall någon har bra tips på hur man bokar first class awardtickets med Swiss Air och Singapore airlines??

Är relativt säker att det snabba svaret är: Det går inte. (Jag förmodar att du är medlem i Eurobonus)

Kan ha fel, men då är det säkert någon som kommer och rättar mig snart :)
 

flum

Medlem
Hej Alla, jag tänkte slänga ut frågan ifall någon har bra tips på hur man bokar first class awardtickets med Swiss Air och Singapore airlines??
Antar att du menar Swiss (Swiss Air gick i konkurs i samband med haveriet kring 111). Du skriver inte vilket bonusprogram du tänkt använda men om det gäller Eurobonus går det inte att boka swiss F. Dessutom är det inte möjligt att boka F award med Singapore om det är A380 eller B777-300ER. Finns inte många sträckor med F som inte körs med dessa två typer.
 
Last edited:

JohnnyWilde

Medlem
Det enklaste sättet borde vara att växla Amex membership reward points till Miles & more och Kris flyer och/eller kreditera dina *A flygningar till de kontona.
 
Hvis du har miles & more, er det kun en telefon til seator service. Jeg fikk en award first Swiss på kun 10 dagers anmodning. Veldig god service der.
 
Om det nu handlar om Eurobonuspoäng och ifall du lyckas boka något i förstaklass hos Swiss/Singapore, förutom sträckan Singapore-Jakarta, så rapportera gärna det här på forumet.
 

Ricci

Medlem
SQ har väl en maskin 777-300 med som går dagligen mellan SIN-MNL. Där borde finnas möjlighet att på F med EB-Poäng.
 
Toppen