Senaste nytt

Medlemsrecension: En förstklassig weekend i Mexico City med Lufthansa First Class

H

Holmion

Guest
Av: Jonas C Introduktion Lufthansa och jag har en lång historia tillsammans. I min barndom var Lufthansa förstahandsvalet för mina resor till Casablanca där varje sommar och jul spenderades hos min kära släkt. Att flyga som unaccompanied minor var på den tiden inte en helt olik upplevelse mot att resa som förstaklasspassagerare idag. Som UM…
 

Le Tjomp

Ny medlem
Tack för en riktigt bra och underhållande läsning med intressant reflektion.
Stay to your dreams! Ni är riktiga gottegrisar, haha! Lev väl!
 
  • Gilla
Reactions: bnr

ACervin

Medlem
Mycket trevlig läsning. Speciellt kul att jämföra som jag för några timmar sedan stigit av en tripp i Etihad första klass. En liknande upplevelse i luften, men en betydligt mer avskärmad kabin och inga av trevligheterna på flygplatsen. Kan tilläggas att jag gav upp the Revenant efter 1 h. Dyster historia.
 
Det här var en sådan reseberättelse att jag sköt upp det flera gånger att läsa för att riktigt njuta av den när jag satt bekvämt och njöt av alla trevliga inslag...
Det är extra roligt att läsa när man lägger till alla små detaljer, champagneprovning etc... Och att det är underhållande skrivet.
Inspirerande och definitivt att min AMEX ska utnyttjas bättre nästa gång
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Teemu

Medlem
Vilken fantastisk recension. Underbart att läsa och mycket bra med bilder, väldigt inspirerande, tack!
Bara 6 veckor till mitt premiärbesök på FCL i Frankfurt
 
Toppen