Senaste nytt

Restips Stockholm - La Paz, Bolivia

Ragnar G

Medlem
Jag och min fru skall hälsa på vår dotter i La Paz i oktober. Vi vill gärna passa på och se lite av Peru och Chile i samband med denna resa.
Tar tacksam emot förslag på en bra resa!

Varifrån vill du börja din resa? Stockholm eller Zürich
  • Var är din destination? La Paz i Bolivia
  • När vill/behöver du resa ut? 16 - 30 oktober, flexibel
  • När vill/behöver du komma hem? Beroende av utresa 1-15 november, flexibel
  • Hur länge vill du vara borta? ca 14 dagar, flexibel
  • Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  • I vilken kaninklass? Helst 1:a klass annars business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Vill helst nyttja min 2 för 1 Eurobonus voucher. Har även American Airlines AAdvantage miles, Flying Blue miles och BA Avios miles för eventuell rundresa i Sydamerika
  • Vad är din budget? (per person) 10000 kr
  • Vad är det viktigaste för dig? Vill flyga bra!
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Tar gärna emot förslag på ställen som är värda att besöka i Chile och Peru.
 

Avgeek

Medlem
Jag och min fru skall hälsa på vår dotter i La Paz i oktober. Vi vill gärna passa på och se lite av Peru och Chile i samband med denna resa.
Tar tacksam emot förslag på en bra resa!

Varifrån vill du börja din resa? Stockholm eller Zürich
  • Var är din destination? La Paz i Bolivia
  • När vill/behöver du resa ut? 16 - 30 oktober, flexibel
  • När vill/behöver du komma hem? Beroende av utresa 1-15 november, flexibel
  • Hur länge vill du vara borta? ca 14 dagar, flexibel
  • Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  • I vilken kaninklass? Helst 1:a klass annars business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Vill helst nyttja min 2 för 1 Eurobonus voucher. Har även American Airlines AAdvantage miles, Flying Blue miles och BA Avios miles för eventuell rundresa i Sydamerika
  • Vad är din budget? (per person) 10000 kr
  • Vad är det viktigaste för dig? Vill flyga bra!
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Tar gärna emot förslag på ställen som är värda att besöka i Chile och Peru.
Hur många poäng har du i varje program? Du vet t.ex att du inte får ha någon stopover med Eurobonus?
 

Ragnar G

Medlem
Jag har inte tillräckligt med poäng för att ta oss båda till Sydamerika förutom SAS Eurobonus. Min tanke var kanske att åka med 2 för 1 vouchern till Sydamerika och sedan använda de andra poängen eller kontant för rundturen.
 
Toppen