Senaste nytt

Sommarrabatt på 1:a klass resor

kristerj

Medlem
Även denna sommar har SJ rabatt i 1:a klass

Ange kampanjkod: SJBIZ16

Gäller obegränsat antal resor köpta mellan 13 juni och 19 augusti 2016 med avresa 20 juni till 21 augusti. Gäller alla SJ dagtåg. Lägsta pris, inklusive rabatt, är 295 kr för snabbtågen samt 195 kr för InterCity- och regionaltågen
 

dino_81

Medlem
Är detta en riktad kampanjkod (med vissa förbehåll) eller till för alla?

Annars har ju SJ säljstart för sina rabatterade 1:a klassbiljetter först 22/6.


Resan mot sommaren har börjat! Som alltid tar tåget dig till varma klippor, vackra smultronställen och den heta storstadspulsen. Snart kommer också säsongens höjdpunkt: upp till 50% i 1 klass för resor 27 juni - 7 augusti 2016. Köp biljetter från 22 juni.
 

kristerj

Medlem
Vad jag kan se så är den inte riktad, utan det går bra att boka med kampanjkoden utan att vara inloggad.

upload_2016-6-13_17-4-4.png
 

dino_81

Medlem
Perfa, tack för tipset!

Tänkte mer om det är någon kampanj som ställer krav på medlemskap i fackförbund, speciell arbetsgivare, konsumentförening osv.?

Av egen erfarenhet vet jag att just SJ kan vara petiga med att kontrollera att resenären verkligen lever upp till kravet för den rabatterade resan.

Är kampanjkoden via nyhetsbrev eller liknade?
 

kristerj

Medlem
Via nyhetsbrev och jag har aldrig fått visa något bevis på att jag reser i arbetet när jag åker på dessa biljetter., utan detta är nog en mer generell företagsrabatt.
 
Rabattkoden är inte så specifikt riktad, den kommer till alla som är med i SJ Biz (företagsprogrammet). :)

Inget problem att använda, alltså.
 
Toppen