Senaste nytt

Air France - A La Carte vs Meal Of the Day i business

LarsCph

Medlem
Jeg flyver med familien (2 voksne + 1 barn) mellem Paris CDG og Singapore med Air France i deres nye business kabine (1-2-1 seating i Boeing 777-300ER - det kan ikke være andet end godt). På udturen fra CDG har vi mulighed for at vælge á la carte med 3 retter at vælge imellem - eller blot standard meal. Er der nogen af jer som har prøvet det - og er det værd at gøre, eller er standard meals lige så godt/bedre?

Og så er der child meal - er der nogen som ved hvordan det er hos Air France - jeg tænker næsten at de må være i stand til at servere et ordentligt måltid til børn? Hos andre selskaber har det været child meal fra economy med store mængder godis som blev serveret og hvor det i virkeligheden var bedre bare at lade barnet vælge fra "voksen-menuen". Hun er ikke specielt kræsen.

Det er i øvrigt kun fra Paris man kan vælge á la carte. Retur fra Singapore er det standard meal.

423739852_922733418945372240.jpg

423803867_17992506532793323434.jpg

811816552_15765453114278885490.jpg

811818658_10279804444202325006.jpg
 

LarsCph

Medlem
I forhold til childmeal - skrev jeg til AirFrance på deres facebook og spurgte for 4 timer siden - nu har de svaret, det er godt nok effektivt:

"Hello Lars. Thanks for contacting us here today. We are able to request a child meal for your daughter traveling in Business Class which is the same child meal served in Economy. On long-haul flights the meal made up of chicken, pasta, potatoes, cheese, orange juice and sweets. On flights departing from Paris there are 3 organic items are offered in the meal: fruit juice, fruit purée and a chocolate bar. When the long haul flight departure is from another airport at least 1 organic product is offered for example fruit juice. We have ordered this for Victoria for both Air France operated long haul flights. Please let us know if you would like to change this or if you have any other queries or requests. Thank you."

Det er åbenbart endda lykkes dem at finde min booking, men det er nok ikke så vanskeligt trods alt. Så er det bare spørgsmålet om vi skal køre child meal til hende eller ikke :) Åh, alle de vanskelige beslutninger :p
 
Toppen