Senaste nytt

Var byter ni om ombord?

agehall

Medlem
Jag har funderat på en sak rätt länge nu och det är väl dag att fråga folk som vet.. ;)

Om ni flyger i F, var byter ni om till pyamas? Normalt sett skulle jag iallafall inte företa någon sådan manöver på toaletterna ombord, men det kanske är skillnad på renhet etc i F?

Jacob & co som har ett antal legs i F bakom er, hur gör ni?
 

henrik l

Medlem
Har ett ben i F med BA. Ombyte på toaletten. Men kan ju tänka mig att det funkar i sviten på EK och SQ:D
 

Elsson

Medlem
På toaletten.

I F brukar toaletterna vara rena och ofta lite större än i C och Y, NH har en liten platta att fälla ner från väggen att stå på när man byter om:D
 

JonW

Medlem
För att inte genera medpassagerarna i F kan man ju hänsynsfullt smita undan och göra det i mittgången i Y. :)
 
på muggen. Byter alltid kläder om det är en nattflygning. Ofta mjukisbyxor och en t-tröja.

En gång på en EK 380 flygning mellan JFK - DXB lyckades jag klä av mig helt naken i sömnen, vakna mitt i natten och skulle på muggen....naken. Kom halvvägs till muggen innan jag kom på mig..
som tur var så sov hela F så ingen såg........
 

rob74

Medlem
På toaletten. Har inte varit några problem. De är oftast större och hittills alltid rent och prydligt.
 

Dr. Miles

Expert
På toalleten.
I THAI Royal First på 77W (som är leasad från Jet Airways) kunde jag byta i suiten.
Inga nakengång hittils och har inga planer att göra det heller...;)
 
Toppen