Senaste nytt

Inofficiell BC träff 1-4 december i Hongkong.

Silverfux

Medlem
Hej!

Som jag har förstått det så är vi många som bokat detta datum i och med dagens now or never! Det vore ju trevligt att styra upp en lunch/middag i Hongkong på något trevligt ställe under den helgen. Jag och frun är där och är öppna för förslag!

Preliminär lista på deltagare (uppdaterad 5/8):
Silverfux
palmen +1
stensth
GOTATH
Sakoz
Magino
staff
Anders Östling
DanielKif
Ricci
RobHK
JohanA
Brandten
Viking75
Alexander Chibout
Tonton
Smuffe
 
Last edited by a moderator:

palmen

Moderator
Mitt förslag är att träffas vid 15 på det lilla öl-huset vid Pier 3 på Hong Kong Island, tror dock den har flyttat till ett högre Pier nummer nu. Där ifrån kan man sedan gå upp mot LKF för mat och dryck.
 

palmen

Moderator
Får styra upp det mer specifikt när det närmar sig. Tror vi är rätt många som åker, jag vet om 6-7 stycken i dagsläget
 
Jag kan tänka mig att göra detta till en premiärtur med bc-gänget. Har dock inte köpt någon NoN-biljett, men det ordnar sig nog ändå. Funkar det så har jag haft en runda varje månad (minst) under 2016. Nytt rekord.
 

RobRoy

Medlem
Jo, ölkiosken vid pier 3 är stängd tills vidare (renovering). De borde dock vara tillbaka på banan i December. Det finns alternativ vid pier 4 och 5. Annars så tycker jag om baren på taket på pier 3. Lite dyrare men bättre utsikt och betydligt närmare till WC.
 

nota bene

Medlem
Jo, ölkiosken vid pier 3 är stängd tills vidare (renovering). De borde dock vara tillbaka på banan i December. Det finns alternativ vid pier 4 och 5. Annars så tycker jag om baren på taket på pier 3. Lite dyrare men bättre utsikt och betydligt närmare till WC.
Va? Den var stängd för renovering i Mars/April, men öppen de två gånger jag varit där i Maj... Håller dock med om närheten till toalett, men iofs inte så långt att gå till public toilets vid Pier 1.

I alla fall är jag i Macau 1-4/12 (men kommer in till HK den 4:e igen). Så om ni hittar på någon aktivitet den 4:e kanske jag kan närvara.
 
Toppen