Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff #6 2016, torsdag 23 juni, kl 18:00

David

Medlem
Hej och välkomna på inofficiell BC-träff i Göteborg igen.

När: Torsdag 23:e juni, kl 18:00
Var: Beerista, Kristinelundsgatan 13, 411 37 Göteborg

Vänligen rapportera kommer eller kanske i tråden nedan.
 

olo

Medlem
Kommer!

Gillar variationen med Beerista! Däremot funderar jag på om inte juniträffen brukar vara den med uteservering på Incontro, då det är soligt och varmt och man äter oändligt mycket Caprese..? Eller blandar jag ihop det med augustiträffen kanske..?

Kommer tyvärr inte. Ute och flyger ATR72
Jag tänkte också flyga ATR den dagen, men ibland får man tidigarelägga sina flighter så att man hinner med träffarna! :)
 

David

Medlem
Kommer!

Gillar variationen med Beerista! Däremot funderar jag på om inte juniträffen brukar vara den med uteservering på Incontro, då det är soligt och varmt och man äter oändligt mycket Caprese..? Eller blandar jag ihop det med augustiträffen kanske..?

I fjol var det faktiskt augustiträffen på Incontro som hade bäst uppslutning, och på tok för mycket mat. Juniträffen var en WestCoast-träff och juliträffen var en inte lika välbesökt Incontroträff. Även 2014 hade augustiträffen bäst uppslutning under sommarmånaderna men 2013 däremot där var det juli som tog hem segern.
 

Martin Gren

Medlem
Jag tänkte också flyga ATR den dagen, men ibland får man tidigarelägga sina flighter så att man hinner med träffarna! :)

Sant. Men nu flyger jag åt "andra" hållet. Ska till London över midsommar.
Det får bli lite rosé och lax på Landvetter istället.
 
Toppen