Senaste nytt

Dream deals juni 2016

Fredrik

Medlem
Fick nyss mail från Club Carlsson:

Hej Fredrik,
spacer.gif

Var beredd på vår fem dagar långa Dream Deals-kampanj, endast tillgänglig för medlemmar, och utnyttja sommarrabatterna på.våra Quorvus CollectionSM, Radisson Blu®, Radisson REDSM, Park Plaza® och Park Inn by Radisson® hotell.

Boka inom din exklusiva tillgångsperiod så får du även gratis frukost och 2 500 Gold Points® i bonus.

Tillgänglig för bokning från och med i morgon – nedräkningen har börjat!
 

jerixon

Medlem
Har en del bokningar framöver....och behöver boka lite ytterligare!
Så lär ju bli att boka om och casha in 2500 extra poäng per natt om det ej är någon större prisskillnad :)
Alltid trevligt med lite extra poäng!
 

johan_fbg

Medlem
Så lär ju bli att boka om och casha in 2500 extra poäng per natt om det ej är någon större prisskillnad

I "rate details" står det "No points/miles awarded" vilket jag tolkar som att man endast får 2500 poäng, inte de poäng man borde fått för själva bokningen?

EDIT: I T&C står det lite tydligare "Offer entitles Club Carlson members to earn Gold Points®. No frequent flyer miles will be awarded on Dream Deals. For Dream Deals reservations [...] Club Carlson members receive 2,500 Bonus Gold Points per stay on top of the regular Gold Points earning."
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Jo men man vill ju gärna inte boka en massa rates som är dyrare när de dessutom ej är ombokningsbara... det gäller oavsett hur mkt poäng man får i mitt fall då jag i tjänsten behöver flexibiliteten och privat mest nu bokat 2for1 under sommaren =/

I "rate details" står det "No points/miles awarded" vilket jag tolkar som att man endast får 2500 poäng, inte de poäng man borde fått för själva bokningen?

EDIT: I T&C står det lite tydligare "Offer entitles Club Carlson members to earn Gold Points®. No frequent flyer miles will be awarded on Dream Deals. For Dream Deals reservations [...] Club Carlson members receive 2,500 Bonus Gold Points per stay on top of the regular Gold Points earning."
 

Valley

Medlem
Bokade via deras så kallade deal. Men inte var det någon skillnad på pris om jag bokat direkt med hotellet som icke medlem.
 
Toppen