Senaste nytt

Gratis Amex som Eurobonus Diamond?

Om du ser under Eurobonus medlemsnivåer (EuroBonus medlemsniver - SAS så står det:
Oppdag medlemsfordelene
MEDLEM Sølv GULL DIAMANT
Gratis årsavgift på American Express kort*
tick.png


Etter hva jeg forstår kan du velge type Amex kort som man ønsker og jeg valgte da Platinum.
 

Fredrik

Medlem
Det står inte på de svenska sidorna dock men texten på norska tyder på att erbjudandet gäller även oss. Intressant.
 

DonM

Medlem
Fungerar fint med Amex platinum här i Norge, men jag var tvungen att ringa Amex först. Fick omedelbart tillbaka betald årsavgift. Skall fungera automatiskt framöver.
Kan vara enig i att förmånen med gratis Amex inte framkommer så tydligt. Står inte i magasinet på flyget eller i appen, men på de norska webbsidorna står det.
 

agehall

Medlem
Jag skulle bli mycket förvånad om det där inte enbart gäller Norska EB-medlemmar bosatta i skandinavien. Fråga er själva om det är rimligt att man skulle få 20k baspoäng, möjlighet till 2x2-4-1 samt 20EB poäng/100kr helt gratis.. Det låter i mina öron på tok för bra för att vara sant och då är det oftast så.
 

olo

Medlem
Jag skulle bli mycket förvånad om det där inte enbart gäller Norska EB-medlemmar bosatta i skandinavien. Fråga er själva om det är rimligt att man skulle få 20k baspoäng, möjlighet till 2x2-4-1 samt 20EB poäng/100kr helt gratis.. Det låter i mina öron på tok för bra för att vara sant och då är det oftast så.
Exakt, att gälla för Elite vore för bra. Däremot skulle det kunna gälla Classic eller Premium. Särskilt när Diners försvinner som kort.
 
Toppen