Senaste nytt

Rätt till cont. breakfast fast det ingår Grab and Go breakfast i priset som diamond?

Maja

Medlem
Gjorde precis en check och ser att om jag förbetalar plus Hiltons rea så får jag två nivåer gällande rumskategori samt tjänar $240 för våra fyra nätter.

Följande står att läsa på rumsbeskrivningen:

SKYLINE VIEW - 2 DOUBLE BEDS
WiFi & Grab and Go breakfast included, high floor, up to 300 sq. ft., stunning skyline views from bay-style windows

Prime view deluxe skyline rooms offer complimentary WiFi and breathtaking views and fresh air from bay-style windows.

Multiple travelers and families will enjoy this room on a higher floor with modern amenities, including a 37-inch LCD TV, in-room safe and large ergonomic workstation. Breakfast is served in Cable 55 restaurant.

Min fråga är nu om jag som Diamond ej har rätt till den "complimentary Continental breakfast" i och med att det ingår Go Breakfast?

Osäker då jag ej sätt att det stått så tidigare vid någon av mina bokningar.

Tar tacksamt emot lite vägledning i frågan! :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Maja

Medlem
Kan meddela att vi fick tillgång till frukosten i restaurangen (fanns ingen lounge). Ingick gjorde den kallare delen och ville vi så fick vi uppgradera. Dottern på 7 år hade dock tillgång till även den varma delen utan extra kostnad.
 
Toppen