Senaste nytt

Tjäna upp till 6000 Le Club Accorhotels poäng!

olo

Medlem
Jag förstår att bokningen måste vara gjord senast idag - men hur fungerar det om bokningen ändras efter dagens datum?
Kan jag ex. boka en vistelse om tre nätter, boka av en dessa nätter när det närmar sig och ändå räkna denna vistelse, då den är bokad idag?
 

Accor

Företagsrepresentant
Hej, vill dubbelkolla att jag förstått din fråga rätt. Du menar att du bokar tre nätter innan den 31 maj, och vid ett senare tillfälle bokar av en av dessa tre nätter och undrar ifall du då fortfarande får poäng eftersom bokningen ändrades efter den 31 maj, 2016?
Ha det så bra!
Vänliga hälsningar
AccorHotels Scandinavia & Finland
 

olo

Medlem
Hej, vill dubbelkolla att jag förstått din fråga rätt. Du menar att du bokar tre nätter innan den 31 maj, och vid ett senare tillfälle bokar av en av dessa tre nätter och undrar ifall du då fortfarande får poäng eftersom bokningen ändrades efter den 31 maj, 2016?
Ha det så bra!
Vänliga hälsningar
AccorHotels Scandinavia & Finland
Exakt!

Eller motsvarande att jag har bokat två nätter men vill lägga till en tredje.
 

Accor

Företagsrepresentant
Ok, bra! Vi återkommer så fort som möjligt.
Vänliga hälsningar
AccorHotels Scandinavia & Finland
 

Accor

Företagsrepresentant
Hej, om du har bokat tre nätter och avbokar en natt, får du poäng för de nätter som du bodde på hotellet, alltså två nätter. Om du lägger till en natt får du poäng för de nätter som bokades innan den 31 maj, 2016. Ha en fortsatt bra dag!
Vänliga hälsningar
AccorHotels Scandinavia & Finland
 
  • Gilla
Reactions: olo

Accor

Företagsrepresentant
Hej Olo,
Viktigt att veta angående din bokning och reglerna för vår kampanj. Ifall du ändrar din bokning efter den 31 maj, 2016, så får du tyvärr inte poäng för dina nätter. Det jag skulle rekommendera ifall du vill lägga till en natt till exempel är att göra en separat bokning för den natten. Ifall du vill avboka en natt ändras tyvärr hela bokningen och då gäller det datum som bokningen ändrades. Kontakta gärna oss ifall du har gjort någon ändring på din bokning så ska vi se till så att du får poäng för dina nätter som du bokat innan den 31 maj. Ledsen för otydligheten i mitt tidigare svar. Jag hoppas att detta hjälper. Ha en fortsatt bra dag!
Vänliga hälsningar
AccorHotels Scandinavia & Finland
 
  • Gilla
Reactions: olo

olo

Medlem
Tack för svaret, då vet jag hur jag skall göra. Viktiga poäng som inte får missas! :)
 
Toppen