Senaste nytt

Club Carlson status match (juni 2016)

Homer

Medlem
Experience Elite Status

We know feeling rewarded is important to you, and you deserve special treatment when you're on the road. Club CarlsonSM is proud to offer Elite status match for most hotel loyalty programs. If you have elevated status with another hotel loyalty program, you may be eligible to receive an Elite tier upgrade with Club Carlson.

Here's what we'll need from you to process this request*:


•Send us your full name
•Club Carlson membership number
•Name of other frequent guest program
•Membership number and tier level of the other frequent guest program
•Copy of your membership card from the other frequent guest program (PDF or JPG files only)

Submit by email to statusmatch@carlsonrezidor.com (please include "Status Match" in the subject line)
Club Carlson Status Match
 

nissefalk

Medlem
Gick med i Club Carlson programmet Lördag 4e Juni, skickade mail om att få det matchat till Guld mot mina Hilton Diamond och IHG Platinum, fick mail idag den 6e Juni på kvällen att jag nu är guld hos Club Carlson till Feb 2017, inte så länge men om man nu hittar en bra deal med dom så har man i alla fall status..
 

palmen

Moderator
Jag blev inte matchad för att jag fått en statusmatch tidigare. "It's a one time only" enligt dom. Blir till att bränna poängen hos Club Carlson, de har sällan hotell på ställen jag reser till.
 

jerixon

Medlem
Kör mycket club carlson nu och tycker man får relativt mycket poäng för pengarna.
Fördelen för mig är att de har hotell på de destinationer som jag befinner mig i tjänsten oftast.
Fick ett Guld matchat förra året och började i våras ny tjänst. Har sedan dess snart rest ihop ett CCC och tycker deras hotell i Norden allt som oftast är bra och levererar det jag behöver :)
Tack vara status matchen har jag ju fått rätt bra 2for1 eller 4for2 deals och dessutom en del extra poäng, så det är den stora fördelen enligt mig! :)
 

Börnen

Medlem
Jag fick som svar att IHG Guld motsvarar CC Silver. Det har jag inte upplevt. CC Silver ger absolut inget på Radisson medans IHG Guld ger bra recognition inklusive uppgradring på Intercontinental

(Kan iofs bero på hur företagen ser på sina kunder mer än på hur nivåerna jämnförs på pappret)
 
Toppen