Senaste nytt

Resa till varsomhelst med BA med 2 st Gold upgrade for one i First

trekker

Medlem
Okej, da jag tankt forsoka overumpla en ovetandes farmor och farfar med att dom har barnbarn nagra dagar i augisti sa testar jag har.

Jag har 2 st Gold Upgrade for 1 med BA och tankte utnyttja dessa for en resa med min fru i Augusti under barnens sommarlov. Vi ar boendes i UK men jag tanke borja resan med att lamna barnen i Stockholmstrakten och sedan resa vidare, att postionera oss ar helt OK om det inte kostar for mycket dvs. Helst aker vi ju i First och testar CCR pa vagen, resmalet ar egentligen ointressant men garna en lang resa och kanske ett par dagar pa resmalet. Budgetten ligger nog pa ca 15000 kronor per person men for ratt resa kan den nog okas.

Nagot forslag?
 

kristerj

Medlem
Jag o hustrun utnyttjade en GUF till Rio i First, men det var ju förra augusti och då fanns det platser, i år och i och med OS blir det antagligen svårt. Kanske någon annan destination i Sydamerika? Inte så stor tidsskillnad och lång flygtid.
 

Homer

Medlem
Jag o hustrun utnyttjade en GUF till Rio i First, men det var ju förra augusti och då fanns det platser, i år och i och med OS blir det antagligen svårt. Kanske någon annan destination i Sydamerika? Inte så stor tidsskillnad och lång flygtid.

Utöver Rio är det ju bara São Paulo som har F
 

Homer

Medlem
Du har väl läst Agehall:s 11:e ? budord @agehall

Att använda GUF på resor bokade via British Airways är ungefär lika dumt som att spela rysk roulette med en AK4 har jag tyvärr insett. Du ska alltid använda dem på revenue bokningar via resebyråer.

Det är här resebyråer som Propeller Travel och liknande kommer in i bilden.
 

Senator

Moderator
Jag hade inga problem med att använda min GUF2 bokat via BA i Bremen även på en redan gjort bokning..
 

Direktorn

Medlem
Föreslår Kuala Lumpur i First. Dit har det iallafall tidigare gått enkelt att hitta platser. Bo på ett lyxhotell för små pengar eftersom det är billigt där. Res vidare till någon ö vilket är billigt i ekonomi i den regionen.
 
Toppen