Senaste nytt

United får ny business class stol + tillbehör!

palmen

Moderator
@ELOS skriv gärna något om länken, nu finns ingen info alls och det går med andra ord inte söka på denna tråd.
Att skapa trådar som bara innehåller länkar är något vi försöker undvika på forumet, ämnet i sig är dock intressant.

/Moderator
 

Homer

Medlem
De kommer att ta bort 1:a klass


“Will there be changes to United Global First?

In December 2016, when United Global First becomes United Polaris Global First, travelers will see enhancements to amenities, dining and service that will improve the overall travel experience. In addition to receiving the higher-quality United Polaris amenities, United Polaris Global First will still have the elevated amenities and specialized attention you’ve come to expect from our international first class service. As we update our fleet over the next several years to incorporate our signature United Polaris direct-aisle-access seating, we will be phasing out the first class cabin and moving toward a two-cabin experience for international travel.”
 

karho

Medlem
Ingen större förlust va? Som jag förstått det av vad jag läst, ej provat själv.

Gällande nya konceptet gillar jag stolarna, porslinet och kanske mest av allt: att de föreslår att man på morgonflighter ska mixa sin egen bloody mary.
 

Swisser

Medlem
Polariskabinen ser ju trevlig ut och UA behövde verkligen uppgradera deras businessklass produkt, som ej var tidsenlig och konkurrenskraftig - upp till 8 säten i bredd. Den ny businessklasskabinen med aisle access för alla platser gör ju deras förstaklasskabin överflödig och det är väl därför de fasar ut den. Annars hade de varit tvungna att investera i att även uppgradera förstkalasskabinen och där stämde väl inte deras cost/benefit analys.
 

AABack2ARN

Medlem
Det är otroligt hur de kan få det att låta som om de är först i världen med detta och detta med 1-2-1 seating är totalt världsunikt... ;) Men det verkar absolut vara en trevlig förbättring.
 
Toppen