Senaste nytt

Hur lång tid innan BAEC miles dyker upp vid flygning med Finnair?

Mr.A

Medlem
Har nu väntat mer än 10 dagar sedan sista flygningen, mitt kort var registrerat och tydligt inlagt på boardingkortet, känns lite trögt, har ni erfarenheter?
 

agehall

Medlem
Brukar komma in ganska snabbt tycker jag men ibland verkar det som att BAEC bara laggar. Ge det några dagar till och retroregistrera sedan.
 

agehall

Medlem
Oj, låter som jag har haft enorm tur när jag flugit med AY - har aldrig behövt vänta speciellt länge på poängen.
 

Traveller

Medlem
Håller med om att det tar cirka en vecka.. Hörde rykten på mitt AY-flyg i lördags om att det skall komma nya förändringar inom BA´s bonusprogram. Förändringen skulle vara att nivågrundande Tierpoints inte längre kommer gälla på partnerflyg.. Kan detta verkligen stämma???
 

agehall

Medlem
Hörde rykten på mitt AY-flyg i lördags om att det skall komma nya förändringar inom British Airways´s bonusprogram. Förändringen skulle vara att nivågrundande Tierpoints inte längre kommer gälla på partnerflyg.. Kan detta verkligen stämma???
Varför skulle någon på ett AY-flyg veta om en sådan sak innan det kommunicerats från BA officiellt?

Det vore ett extremt drastiskt steg att inte ge TP för partnerflyg, så jag har lite svårt att se att det skulle hända. Men samtidigt jobbar ju BA hårt på att försämra allt de kan, så man skulle nog inte bli förvånad.
 

Schlaake

Medlem
Flög ARN-HEL och HEL-BKK den 3/6 avios och tierpoints inne på BAEC konto 8/6, ungefär den tidsrymden har det alltid varit tidigare när jag flugit Finnair aldrig mer än 1 vecka...
 
Toppen