Senaste nytt

Inofficiellt möte på Gröna Lund, 14:00 idag!

palmen

Moderator
Vi är många som ska till Gröna Lund och jag tänkte se om några vill mötas upp för att hälsa och sen åka jetline (kan vi fylla ett tåg med bara bc?).

Klockan 14 står jag utanför ingången till Jetline, kom förbi om ni vill hälsa och träffa andra på BC (hoppas jag inte blir själv :) ).
 

Dr. Miles

Expert
Gratis smoothies! :)
IMG_20160529_103025.jpg
 

Jonas H

Medlem
Kul initiativ och trevligt att se några på forumet IRL. Ska man klaga på något är det väl obefintlig recognition på Jetline...
 

JimLov

Medlem
Idag var det usel service på kryddhyllan och vi lessnade och gick därifrån utan mat. Det gjorde att vi missade tiden vid Jetline, tyvärr.
 

AtleFlyg

Medlem
Idag var det usel service på kryddhyllan och vi lessnade och gick därifrån utan mat. Det gjorde att vi missade tiden vid Jetline, tyvärr.

Var nog lite kaos överallt... Tog 1 timme och 10 minuter för att få 4 hamburgare borta vid grillen... Katastrofalt ineffektiv hantering av matgästerna.
 

Joshua

Medlem
Fick höra från två matställen att de inte hade personal redo att ta hand om såhär många gäster...
 

palmen

Moderator
Det var många som gjorde sin första dag på jobbet märkte man. Vi var först in i restaurangen när de öppnade så vi drabbades inte mer än att det tog lite lång tid att knappa in ordern.
 

Kricka

Medlem
Provade Våffelverkstan och känslan var att de aldrig gräddat våfflor tidigare..
Att få en våffla med sylt och grädde tog nära nog en halvtimme ! Missade att
@palmen kallat till möte men hann ändå träffa några
BC:are "spontant".
 
Toppen