Senaste nytt

Liverapport : Göteborg till New York SAS Business Class

Andreas.Net

Medlem
Då var snart dags för våran första longhaul i businessclass, denna resan bokades för ca. 1 år sedan och är en awardresa kombinerad med en amex 2-4-1.
Med på resan är jag och min fru och det är faktiskt första gången vi är ute på en så lång resa utan våra barn.

Ni behöver inte börja slita på f5 tangenten redan i kväll utan resan börjar först kl 05:00 i morgon bitti, så det här är bara en liten smygstart på denna tråden.

Nu skall man bara packa ner det sista och sen är det snart dags att gå och lägga sig.
WP_20160525_21_44_53_Rich.jpg
 

011430121

Medlem
Då var snart dags för våran första longhaul i businessclass, denna resan bokades för ca. 1 år sedan och är en awardresa kombinerad med en amex 2-4-1.
Med på resan är jag och min fru och det är faktiskt första gången vi är ute på en så lång resa utan våra barn.

Ni behöver inte börja slita på f5 tangenten redan i kväll utan resan börjar först kl 05:00 i morgon bitti, så det här är bara en liten smygstart på denna tråden.

Nu skall man bara packa ner det sista och sen är det snart dags att gå och lägga sig.
Visa bifogad bild 52797
Först vill jag önska er en trevlig resa. Intressant att skicka en väska i en annan väska. Om den väskan försvinner så får ni bara ersättning för en väska, två skickade väskor kan ge dubbelt så mycket ersättning.
 

Andreas.Net

Medlem
Nu är vi på väg, taxin kom i tid och trafiken ut mot Landvetter verkar vara lugn, nu ser vi fram emot en lättare frukost i loungen.
 
Toppen