Senaste nytt

Min første flygning på Airbus 350-900.

Jeg kom i dag hjem med Singapore Airline sin splitter nye Airbus 350-900 som jeg hadde store forventninger til.
Flyreisen ble en gedigen skuffelse. Kabinenen (business) var luftig og fin, men setene var elendig etter min mening. Kunne ikke strekke bena helt ut selv i sittende stilling. Jeg er 185 høy. Flat bed er en merkelig betegnelse, for den var ca 160 cm lang (øyemål), men et lite smalt hull på høyre side som du kunne stikke benene inni (ca 40 cm) og da lå du ubekvem diagonalt med hodet opp mot det ene armlenet. Min dårligste natt på flere år luften.
Entertainment systemet var så fint og vanskelig at ikke engang besettningen var sikker på det. Jeg fant ikke ut av det, men greide å få Pink Floyd og lot han underholde hele reisen. Rørte du noe da, så måtte du begynne forfra igjen.
Airbus 350-900 vil ihvertfall jeg ungå i fremtiden. Om jeg ikke har noe valg, så skifter jeg selskap.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    62,1 KB · Visningar: 547
  • image.jpeg
    image.jpeg
    58,4 KB · Visningar: 439
  • image.jpeg
    image.jpeg
    74,8 KB · Visningar: 489

Dr. Miles

Expert
Flat bed er en merkelig betegnelse, for den var ca 160 cm lang (øyemål), men et lite smalt hull på høyre side som du kunne stikke benene inni (ca 40 cm) og da lå du ubekvem diagonalt med hodet opp mot det ene armlenet
Jag har inte testat deras Airbus A350 än (inte hos andra flygbolag heller i och för sig) men det var likadant även på Boeing 777-300ER och på Airbus A380.
Från bilderna att döma, känns det som ännu trängre än Business class stolar på Boeing 777-300ER / Airbus A380.

singapore-airlines-business-class-77w-01-jpg.15088
 
Jag har inte testat deras Airbus A350 än (inte hos andra flygbolag heller i och för sig) men det var likadant även på Boeing 777-300ER och på Airbus A380.
Från bilderna att döma, känns det som ännu trängre än Business class stolar på Boeing 777-300ER / Airbus A380.

singapore-airlines-business-class-77w-01-jpg.15088
Ja Dr. miles. Jeg har prøvd de alle, men denne ble "the looser".
 

JohanA

Medlem
Låter inte bra. Jag har aldrig förstått grejen md SQs säten. Ligger man ner - fine, men i loungeläge får man alltid ont i nacken för man ligger snett.
 
Toppen