Senaste nytt

Göteborg bra hamburgare

Håller Holy Cows hamburgare högre än de flesta i Göteborg. Deras malning av köttet är fantastiskt. The Barn är bra, Burgersson är OK. Nä, Holy Cows malning avgör. Alltid perfekt.
 

olo

Medlem
Håller Holy Cows hamburgare högre än de flesta i Göteborg. Deras malning av köttet är fantastiskt. The Barn är bra, Burgersson är OK. Nä, Holy Cows malning avgör. Alltid perfekt.
Avseende själva burgaren håller jag med om att Holy Cows storhet även om jag tycker att de är likvärda med the Barn. Däremot är The Barn mycket mer än bara burgarna, vilket Holy Cow saknar. Men skall man göra en burgar-tour så rekommenderas båda!
 
Apropå The Barn - Det är dom som styr upp maten på "min" uteservering, dvs den makalöst trevliga uteserveringen på Stora Teatern, där min studio råkar ligga. Bra tips för den som vill kombinera bra burgare med fint väder.

Annars är ju 2112 en klassiker i öl- och metalmusikkretsar.
 

nitrid

Medlem
Kan rekommendera Vigårda på avenyn. Inte de bästa hamburgarna i universum. Men gott, prisvärt och enkelt.
 

tuesday

Medlem
Stippes (Malmö) ska öppna i GBG nästa år. Om de håller lika hög standard som i Malmö lär det bli GBGs bästa burgarkäk
 
Toppen