Senaste nytt

Statusmatchning till Rica Hotels bonusprogram

johanolsson

Medlem
Jag skickade ett epost till denna adress i morse. Sa att jag hade både Best Western Platinum och HHonors Guld. Vill gärna bli matchad då jag börjar bli lite sur på att Best Western inte verkar bry sig om att man pumpar in pengar i dem. Jag hoppas på svar snarast. Ska bo på Rica Grand Hotel i Oslo om två veckor och det vore bra om det var fixat tills dess.
 

johanolsson

Medlem
Fick precis ett mycket trevligt epost från Vanja på Rica Hotel:


Hej Johan,
Tack för ditt mail och registrering till vår lojalitetsklubb. Roligt att du vill börja bo mer på Rica Hotels. **** har ju avtal med Rica i Norge men inte i Sverige.
Reser du även i tjänsten i Sverige? Här har vi hotell i Stockholm, Göteborg och Malmö, se www.rica.se
Jag gör ett undantag och uppgraderar dig till guldmedlem direkt så får du ta del av vår förmåner. Hoppas du kommer trivas hos oss och hör gärna av dig om det kan vara intressant med avtal för Sverige.
Trevlig helg

Mitt svar blev att detta är fantastisk service, och från och med nu är det enbart Rica hotel som gäller när jag är i Norge. Detta gjorde mig mycket glad.
 
Last edited:

palmen

Moderator
Fick precis ett mycket trevligt epost från Vanja på Rica Hotel:




Mitt svar blev att detta är fantastisk service, och från och med nu är det enbart Rica hotel som gäller när jag är i Norge. Detta gjorde mig mycket glad.

Se till att ha god tid till att äta frukost på Rica Nidelven (Trondheim). Den frukosten slår det mesta :)
 
Toppen