Senaste nytt

Lifemiles inrikes Sverige

PILOTEN

Medlem
Jag får inte upp några platser när jag söker lifemiles award från Luleå ut i världen, men hittar platser om jag söker från Arlanda på samma datum. Finns det någon begränsning gällande inrikes transfer som blockar tillgängligheten?

I det här fallet med Turkish och jag vet att det finns LLA ARN i samma bokningsklass (C).
 

agehall

Medlem
Tror inte det finns några begränsningar för att boka inrikesflyg, men det kan ju hända att det är fel i deras bokningsdialog så att dessa platser inte dyker upp.

Sedan bokas awards inte i C vad jag vet, så om det är tillgång i bokningsklass C du kikat efter är du lite fel ute.
 

PILOTEN

Medlem
Tror inte det finns några begränsningar för att boka inrikesflyg, men det kan ju hända att det är fel i deras bokningsdialog så att dessa platser inte dyker upp.

Sedan bokas awards inte i C vad jag vet, så om det är tillgång i bokningsklass C du kikat efter är du lite fel ute.

Ok ska prova ringa dem och hoppas de hittar därifrån. Jag sökte på business inte C så bokningsklassen borde inte vara problemet.
 

agehall

Medlem
Nej, då borde det inte vara problemet. Det är dock viktigt att skilja på bokningsklass och kabinklass. Det är två väldigt olika saker.
 
  • Gilla
Reactions: olo
Toppen