Senaste nytt

"Most bang for the bucks": Lufthansas längsta nonstop i världens längsta flyg, LH510 Frankfurt-...

chazzie

Medlem
Riktigt bra reserapport! Hoppas den kan ge dig några EB-poäng såsom är möjligt nu för tiden :D

Jag har hängt här länge och har koll på Amex 2-4-1 mm., men hur får man en resa i F för 95k EB-poäng? :D
 

Abbs

Medlem
Riktigt bra reserapport! Hoppas den kan ge dig några EB-poäng såsom är möjligt nu för tiden :D

Jag har hängt här länge och har koll på Amex 2-4-1 mm., men hur får man en resa i F för 95k EB-poäng? :D
F till Sydamerika är 190' EBP, med 2-4-1 så blir det 95' ;)
 

agehall

Medlem
Ja, just den där resan är riktigt trevlig. Tyvärr är det ju 747-8i på rutten numera och inte 747-400 som det var när jag flög den för några år sedan. Jag har lite funderingar på att göra om mitt äventyr, men det saknas tid och ska jag åka igen så vill jag nog ha med @FruAgehall och vara borta lite längre än en natt...
 

graphite

Medlem
Tack för trevlig respons; trodde ingen hade hittat recensionen tills jag fick tips ikväll.
Jo, som agehall säger, 2-4-1 eller 1-4-0,5 ;)
Hade även turen att få F t/r fastän jag var borta i mera än två veckor (som många vet släpper inte LH F-stolar till partnerbonus förrän 14 dagar före avresa).
 
Toppen