Senaste nytt

Toaletter i SAS Gold loungen?

Avgeek

Medlem
Jag skulle inte kalla mig den mest frekventa besökaren på loungen på ARN men är där iaf några gånger i månaden och varje gång är det världens längsta kö till herrarnas toaletter i Guld-loungen vilket inte är så konstigt då majoriteten av besökarna i loungen verkar vara män. Vet någon varför SAS inte valt att köra unisex toaletter? Nu har jag personligen gått på "damernas" då jag inte riktigt velat vänta 15 min i toalettkön för herrarna men är det någon annan som stött på detta problem eller är det bara jag som är kinkig?
 

trekker

Medlem
Det finns ett gang toaletter bredvid MAX om jag inte minns fel. Annars ar det ju katasrof med 3 vanliga herrtoalleter och ingen urinoar.
 

AABack2ARN

Medlem
De senaste två gångerna jag varit i guld-loungen har jag också noterat de långa köerna till herrtoan när jag tänker efter. Första gången trodde jag det beroddde på att ena toaletten var avstängd men andra gången var alla i drift men ändå lång kö. Uppenbarligen fler än jag som noterat det :(
 

fcx

Medlem
Jag upplever oroväckande ofta att folk inrättat en egen urinoar just i den loungen. Herrar som står och pinkar med byxorna nere och dörren vidöppen.
 
  • Gilla
Reactions: El0

Homer

Medlem
Jag upplever oroväckande ofta att folk inrättat en egen urinoar just i den loungen. Herrar som står och pinkar med byxorna nere och dörren vidöppen.

Klart ettikettsbrott, men det tycker jag även det är när vuxna manspersoner står framför en urinoar med
byxorna vid anklarna och visar sina dallrande skinkor för omvärlden.
 
Toppen