Senaste nytt

Tips på boende längs franska sydkusten?

travelmode

Medlem
Är det någon som kan tipsa om intressanta och trevliga boenden längs franska sydkusten, allt ifrån hotell till kanske kortare hyra av lägenheter. Tänker oss ett besök i sommar mitten på juli och framåt.
 

JohanA

Medlem
Är det någon som kan tipsa om intressanta och trevliga boenden längs franska sydkusten, allt ifrån hotell till kanske kortare hyra av lägenheter. Tänker oss ett besök i sommar mitten på juli och framåt.
Fairmont Monte Carlo ligger superbra vid vattnet. Sevice är topp och trevlig utsikt.
 

Senator

Moderator
Jag har varit uppe i Eze Village några gånger och har själv dessa två på min bucket list. Kostar nog kanske mer än budget i högsäsong:

fc3d954f8e602cc809803e1172c12f39.jpg


df05cb94e4ebdc59813852aaf9783d70.jpg
 

Homer

Medlem
Jag har varit uppe i Eze Village några gånger och har själv dessa två på min bucket list. Kostar nog kanske mer än budget i högsäsong:

fc3d954f8e602cc809803e1172c12f39.jpg


df05cb94e4ebdc59813852aaf9783d70.jpg



Château de La Chèvre d’Or funderade jag att besöka för ett tag sedan (ett Relais & Châteaux ställe)
inte för att bo där men för att äta, 2 stjärnig restaurang som ska vara väldigt bra (vart har vi @Agö )
 

Hachans

Medlem
Är det att svära i kyrkan att föreslå Airbnb.? De har ju verkligen allt från rejält stora villor med all lyx man kan tänka sig till mindre budgetlägenheter. Åker själv till Marseille i juli och det är min plats. Trots att man inte får några bonuspoäng! :(
 
Toppen