Senaste nytt

Samtal från SAS Kundtjänst rörande Credits

Vill dela med mig av ett roligt samtal som jag precis fick uppleva från SAS kundtjänst. Blev uppringd med en fråga om var intresserad av SAS Credits, då de hade sett att jag reste en hel del. När jag svarade att jag reser mer privat än i jobbet så undrade personen om jag ändå inte var intresserad av Credits. Svarade då att jag vet vad det är men inte har firma så det är inte aktuellt. Personen tackade för informationen och svarade: då noterar vi det.

Underligt och lite speciellt samtal - någon som upplevt detsamma?
 

FFlash

Medlem
Har inte blivit uppringd men när jag pratade med SAS killen på dialogmöte så tog han upp Credits och rekommenderade titta på det och återkomma. Har nog inte studerat så noga men tittade lite på den och förstod att om man reser typ HEL-ARN ofta så verkar den okej, men för udda routingar som jag har så verkade den inte fungera
 

olo

Medlem
Kampanjen verkar lida mot sitt slut, för nu ringer de som aldrig förr och jag håller på att bli galen på dessa. Som många andra telemarketingföretag ringer flera personer men pratar bara med första personen som svarar. Nu har de ringt 15 gånger denna veckan. 4 gånger har jag lyckats svara men alla gångerna för sent. :mad:

Jag hade glömt hur det var innan Nix kom för mobiler...
 

DanielKif

Medlem
Har tänkt tanken själv. Vet du om man får göra så? Jag hade snabbt kommit upp i en del credits om andra använde koden också.
Jag har aldrig lämnat ut min kod till någon. De som jobbar med SAS Corp verkar ju vilja att man pushar ut det så varför inte :)
De har ringt mig och jag frågade om det var ok för mig att använda till privatresor och det var inga problem.
 
Toppen