Senaste nytt

EXCLUSIVT for BusinessClass.se/no/dk: JET AIRWAYS Gold Card Activity

dashboard

Administrator
Hej alla glada BusinessClass medlemmar,

Nu lanserar vi en ny, helt exklusiv kampanj med Jet Airways för alla som önskar sig Guld Status.
Jet Airways ingår i Etihad Partners.

BusinessClass.se/no/dk erbjuder nu, helt exklusivt, en fast track till Guld Status. Istället för 4 resor i business class til en hel del destinationer, räcker én resa tur ock retur i business class för att få Guld status i Jet Privilege Club.

For at informasjonen skal forstås av BC-medlemmar i hele Norden tar vi all viktig info på engelska.

VIKTIG: BusinessClass tar inget ansvar for denne kampanjen. Alla frågor til denne kampanjen vil bli besvart av Jet Airways´ representant og forummedlem: Fredrik Romero.


Jet. Set. Gold >>>

In an exclusive association with BusinessClass.se/no/dk, Jet Airways, India’s premier international airline, presents an exclusive offer to earn a complimentary JetPrivilege Gold Tier upgrade on booking and flying Jet Airways on their Première cabin. Traveling is more rewarding as a Gold Member, where you’ll enjoy exclusive benefits when you travel the world and earn additional JPMiles in this tier.

aXUjlCYs8oP8qp7GOv0p1ykgBIFrD38JIaG8qecXYlmsxpNoHTwllvuWQzBVJoIbfbUfMwn7j5EsKt17wD_izEFchhF6lu4uXYbMICgjLz91LnwuSl5tO_dseGra7FPlyO_vh8zqTZ8q_NYJ-g

Savor some of the best culinary delights served whenever you please with the 'Dine Anytime' feature.

How the offer works?

  • Find a Première Booking on Jet Airways, from 14 gateways in the Nordics countries, via Amsterdam, Paris or London to Mumbai, Delhi, (and many more cities in India) Toronto, Colombo, Singapore, Hong Kong or Bangkok.
  • Travel from:
Stockholm, Göteborg & Linköping via Amsterdam (AMS)
Stockholm, Göteborg via Paris (CDG) & London (LHR)

Oslo, Ålesund, Trondheim, Torp, Bergen,
Oslo via Paris (CDG)
Oslo, Bergen, Stavanger via London (LHR)
Stavanger, Kristiansand via Amsterdam.(AMS)

Copenhagen, Billund, Ålborg via Amsterdam (AMS)
Billund via Paris (CDG) & London (LHR)
  • Price examples in SEK on business class:
Stockholm-Delhi from 13485
Göteborg-Delhi from 13485
Linköping-Delhi from 10509
Stockholm-Bombay from 13764
Göteborg-Bombay from 13764
Linköping-Bombay from 11885
Stockholm-Bangkok from 12090
Göteborg-Bangkok from 12090
Linköping-Bangkok from 16470

NB: Prices are without taxes and may go up and down...
  • Enroll into JetPrivilege, the award winning frequent flyer program of Jet Airways, by using this URL: JetPrivilege
  • The booking can be made anytime between May 10th to July 10th 2016.
  • Travel dates between May 10th till September 10th 2016.
  • Book your tickets on the Jet Airways website or with any travel agent.
  • Ensure you quote your JetPrivilege membership number while booking to ensure automatic upgrade to the Gold Tier.
  • Post taking the flight, you will be upgraded to the JetPrivilege Gold Tier, where you enjoy exclusive benefits like:
- 25% more JPMiles as a Tier Bonus every time you fly on Jet Airways, Etihad Airways or on any of their 25+ airline partners.

- Access to dedicated check–in desks and priority boarding — whatever cabin you're flying in, giving you more time to relax before your flight. Access to luxurious, world‐class lounges.

- Excess Baggage Allowance allowing you to carry more wherever you go.


- Jet Airways offers daily connectivity from 14 Nordic cities to Mumbai and Delhi via Amsterdam with convenient connections to 48 cities across India like Jaipur, Goa, Srinagar, Bengaluru, Kochi and others. Jet Airways offers 7 daily flights on Airbus 330‐300 and Boeing 777‐300ER via Amsterdam, Paris or London to India.


rVOHSOftFYXQyvTZPa21PRvADFMEen-LluHEpxiFh-N2YDKIWCeyBLxzaRQEjrMAAMN15hao5gBRonfUhtefI632Gfyox3oFJhfH8oLGH3TY7ZM5wDYiZMJNgDlBPQMH_rio-ymubkuZDA25yg

Herringbone seat configuration gives easy aisle access for every seat, and with a laptop plug‐in socket at every seat, you’ll always be connected.


tva3mIViFHgUUIjtKAXFOEy9Y1GXNTpndcx1R39hw_SPV610ebSwjny6jEa_3TfX7zcgCk4sZTX20_ZaBXuK8fDlbr9zzoPpxa-0uEPzQkIkKj43Uu8fnyDoYQBAZS6I12Lciutq74qd0Cf6Dw

The Première cabin features a lie‐flat bed, surrounded with a wall of privacy and personal space.
 

Dr. Miles

Expert
Price examples in SEK on business class:

Stockholm-Delhi from 13485
Göteborg-Delhi from 13485
Linköping-Delhi from 10509
Stockholm-Bombay from 13764
Göteborg-Bombay from 13764
Linköping-Bombay from 11885
Stockholm-Bangkok from 12090
Göteborg-Bangkok from 12090
Linköping-Bangkok from 16470

NB: Prices may go up and down...
Jag är inte Jason så vet jag inte exakt om det här erbjudandet men jag misstänker att priserna är exkl. skatter.
Skatter&bränsletillägg ligger någonstans 4.000 - 6.000 SEK beroende på routing.
 

Fredrik Romero

Jet Airways företagsrepresentant
Jag är inte Jason så vet jag inte exakt om det här erbjudandet men jag misstänker att priserna är exkl. skatter.
Skatter&bränsletillägg ligger någonstans 4.000 - 6.000 SEK beroende på routing.
Hej Dr. Miles, det är korrekt. Skatterna kan variera som Ni skriver beroende på routing. Därav har vi endast från priser.
 

EBGGOT

Medlem
Jag är inte Jason så vet jag inte exakt om det här erbjudandet men jag misstänker att priserna är exkl. skatter.
Skatter&bränsletillägg ligger någonstans 4.000 - 6.000 SEK beroende på routing.

Det var ju synd .... då var ju inte priserna något utöver det vanliga.

Men kul med en aktivitet mellan BC och jet airways!
 

Dr. Miles

Expert
Hej Dr. Miles, det är korrekt. Skatterna kan variera som Ni skriver beroende på routing. Därav har vi endast från priser.
Fråga 1:
Linköping kommer inte upp som alternativ när jag försöker att boka resan på Jetairways.com, får man ringa och boka då?
Debiterar ni bokningsavgift när man bokar per telefon? Även när det inte går att boka online?

Fråga 2:
På Jetairway.com verkar det som att ni debiterar i EUR även när resan börjar ifrån Sverige.
Går det att välja valuta på något sätt?
 

Fredrik Romero

Jet Airways företagsrepresentant
Det var ju synd .... då var ju inte priserna något utöver det vanliga.

Men kul med en aktivitet mellan BC och jet airways!
Det var ju synd .... då var ju inte priserna något utöver det vanliga.

Men kul med en aktivitet mellan BC och jet airways!
Hej EBGGOT, tack för att Ni tycker om aktiviteten. De 2 stora sakerna är exklusivitet för Er endast och att det räcker med en resa i business klass istället för 4.
 

Fredrik Romero

Jet Airways företagsrepresentant
Fråga 1:
Linköping kommer inte upp som alternativ när jag försöker att boka resan på Jetairways.com, får man ringa och boka då?
Debiterar ni bokningsavgift när man bokar per telefon? Även när det inte går att boka online?

Ni kan bo via oss vi tar en avgift på 150 kronor, via Er resebyrå eller Jetairways.com.

Fråga 2:
På Jetairway.com verkar det som att ni debiterar i EUR även när resan börjar ifrån Sverige.
Går det att välja valuta på något sätt?

Vi har påpekat det för vårat huvudkontor men svaret vi kan ge idag är att man betalar i Euro även från Sverige tillsvidare.
 

Alf

Medlem
Trevligt med priser även från LPI. Det är bra priser till Indien, men till BKK har det blivit ett väldigt högt pris. Borde väl ligga i paritet med ARN och GOT om det skall vara intressant. Felskrivning?
 
Toppen