Senaste nytt

Lounge Bologna SAS

Sofia

Medlem
Någon som vet vilken lounge SAS använder i Bologna? Hur är den? All info om Bologna airport mottages tacksamt
 
Vi tar och kollar i appen...
89a9a004c5ebf6c1d0c1c4bada27bdf4.jpg

...och den säger att det bara finns en lounge på BLQ och den har man tillgång till som EBG. Intressant facilitet att dom verkar ha en särskild Fastrack rakt in i loungen vissa tider

c2c33d399c164dcfbe81dfb221483090.jpg
 

taxvalp

Medlem
Loungen ligger alltså före säkerhetskontrollen och är inte mycket att hänga i granen. Lite dryck (läsk och vin) samt snacks och torra smörgåsar senast jag var där. Det finns lite butiker och restauranger att titta på efter säkerhetskontrollen så lägg inte för mycket tid i loungen.
 

Agö

Medlem
Loungen ligger alltså före säkerhetskontrollen och är inte mycket att hänga i granen. Lite dryck (läsk och vin) samt snacks och torra smörgåsar senast jag var där. Det finns lite butiker och restauranger att titta på efter säkerhetskontrollen så lägg inte för mycket tid i loungen.
Precis. Saknas anledning att besöka lounge eller vara på flygplatsen en sekund mer än nödvändigt.
 

DeWi

Medlem
Du får fast track också i loungen.
Antingen så är den inre öppen eller så får du en kod du scannar, detta är bra om det är flera Ryanair flighter som avgår ungefär samtidigt.
Annars så är loungen inget att se fram emot
 

011430121

Medlem
Lounger är inte Italiens starka sida. Lika trist i Rom (FCO) och Milano-Malpensa. Venedig (Marco Polo Lounge) är den enda hyggliga lounge jag besökt i Italien.
På LIN så är Sala loungen hyfsad bra, bra uppkoppling, fräscha smörgåsar, småbakelser, vin, starksprit brett utbud, öl, läsk, chockadbitar .
 
Toppen