Senaste nytt

Nytt mineralvatten i SAS Gold Lounge, Kastrup

Agö

Medlem
Alltid trevligt att börja morgonen med något nytt! Frem Danskvand, en positiv nyhet.
2ee4885d6b826c4d13cc1d9ce693669d.jpg
 

Agö

Medlem
Det här med att mineralvatten på flaska är borttaget i guldloungen på Kastrup är riktigt dåligt. Nu tvingas man alltså dricka bubbelvatten från en sådan där blandare med olika läskedrycker. Vattnet smakar efter det. Helt värdelöst!
 

olo

Medlem
Det här med att mineralvatten på flaska är borttaget i guldloungen på Kastrup är riktigt dåligt. Nu tvingas man alltså dricka bubbelvatten från en sådan där blandare med olika läskedrycker. Vattnet smakar efter det. Helt värdelöst!
Instämmer. Det är riktigt bedrövligt är det inte ens går att få vatten, utan bismak, att dricka.
SAS Gold Kastrup har blivit en mycket sorglig historia när det gäller dryckesutbud...
 

Moco

Medlem
Instämmer. Det är riktigt bedrövligt är det inte ens går att få vatten, utan bismak, att dricka.
SAS Gold Kastrup har blivit en mycket sorglig historia när det gäller dryckesutbud...

Den är väl en sorglig historia i det hela taget? Ful och sliten, ständigt knökfull, och med ett ständigt sydgående serviceutbud.
 

cantona

Medlem
Sitter och väntar på en försenad SK935 när jag inser att det inte finns någon Tuborg! Hulens også, mannen! ;)
 

nota bene

Medlem
Otroligt irriterande. Jag har inte sett skymten av mineralvatten på ARN, OSL eller CPH på över en månad. Riktigt uselt och irriterande.

Vill jag dricka kranvatten är det ju bra att en kran finns, men mineralvatten på flaska är inte samma sak som kolsyrat kranvatten! Man kanske får beställa 3 ramlösa på ARN-CPH när man har anslutning från CPH så att man har något att dricka i loungen???
 

olo

Medlem
I ren protest gick jag idag ned i businessloungen. Där finns åtminstone kranvatten med is på karaff.
Bra tips! Skall lägga det på minnet.

Men vad krävs för att få till en förändring? Snart har det knappast sjunka längre...
Jag antecknar det på min lista inför pendlarmötet på Landvetter, om det har någon påverkan.
 
Toppen