Senaste nytt

Lufthansa Welcome Lounge - Frankfurt

jnoodt

Ny medlem
Hadde en meget bra opplevelse i dag!

Kom inn med LH's A380 MIA-FRA i dag tidlig, og kunne lese i menyen på flyet at frokostbuffé serveres i Welcome Lounge. Ettersom jeg hadde et par timer før min neste flight til OSL, valgte jeg å sove litt lengre på flyet, og så kunne ta frokosten der istedenfor på flyet.

For en herlig opplevelse! Så utrolig fresh lounge (må være ganske ny - noen som vet?). Første spørsmål var om jeg vill ta en dusj før frokost - noe jeg takket ja til. Fikk barbersaker og tannbørste, og kunne gå direkte til nr. 10 (av sikkert 15-20 dusjrom). Fresht og god plass, med vask, toalett, dusj med valg tak- eller veggmontert. Tre håndklær og alle typer såper, shampoo, balsam, fuktighetskrem etc.

Nybarbert og nydusjet kunne jeg gå opp til en herlig frokostbuffé, og slappe av inntil det var tid for komme seg til gaten for min FRA-OSL flight. Herlig... :cool:

H6S24HD
 

Fredrik

Medlem
Jag tycker också att Welcome Lounge är bra. Den är framför allt bättre än de andra lounger som Lufthansa erbjuder i Frankfurt med undantag för First Class Loungerna.
 

Gnopps

Medlem
Vad är kraven för att få komma in? Låter ju verkligen attraktivt att få sova lite mer på planet istället.
 
Toppen