Senaste nytt

Ethiopian: Ingen medhavd vätska i kabinen alls!!

E.K

Medlem
Nu är inte den plomberade genomskinliga påsen med sprit helig längre på många sträckor!
Nu är den stora frågan hur många andra bolag som eventuellt inför denna idioti och varför??

Ethiopian har ju inte direkt förklarat varför som urklippet tydligt visar.

News - Fly Ethiopian


Skärmbild (9).png
 

Attachments

  • Skärmbild (7).jpg
    Skärmbild (7).jpg
    19 KB · Visningar: 163

In_Sweden

Medlem
Jag funderar lite på hur implementeringen av detta, hur det skulle gå till. Om det gäller alla flighter dit oavsätt ursprung. För medans det är ett antal säkerhetskontroller på ADD så har jag svårt att se just hur detta sker? Ny kontroll innan ombordstigning? Och varför bara dessa destinitioner?
 

Joakim

Medlem
Oups. Snubblade på bokstäverna och läste:
Ethiopian: Ingen medhavd väska i kabinen alls!!
Riktigt så illa var det ju inte...
 

JWD

Medlem
Oups. Snubblade på bokstäverna och läste:
Ethiopian: Ingen medhavd väska i kabinen alls!!
Riktigt så illa var det ju inte...

Haha vi är nog många som läte fel här! :D Men för att bruka allvar så skulle det vara intressant att veta vad det här grundar sig i?
 

Johanna

Medlem
Jag funderar lite på hur implementeringen av detta, hur det skulle gå till. Om det gäller alla flighter dit oavsätt ursprung. För medans det är ett antal säkerhetskontroller på ADD så har jag svårt att se just hur detta sker? Ny kontroll innan ombordstigning? Och varför bara dessa destinitioner?
så är det från Singapore. De har en säkerhetskontroll precis innan påstigning. Jag har behövt slänga vattenflaska som inköpts på flygplatsen
 
Toppen