Senaste nytt

Någon som testat Turkish Airlines business class i Boeing 777?

Berrsus

Medlem
Hej,

Hittat en biljett för 18k till PVG och hem från HKG i sommar med TK som passar mig mycket väl. Är det någon som testat teras Business produkt där stolarna står på sniskan? Priset känns väldigt överkomligt.
 

Berrsus

Medlem
Kan jag få hjälp att flytta inlägget till rätt plats? Förstår inte riktigt var det gick fel för mig men det är knappast en hotellfråga.
 

David

Medlem
TK flyger inte sniskan-business till PVG eller HKG, de skall inte ens ha kvar de planen. De var leasade från Jet Airways men lämnades tillbaka förra hösten.
 

Elsson

Medlem
Som David skriver så har inte TK kvar de maskiner dom leasade av Jet Airways.

Business klass på TK´s nya B777 som flyger till PVG och HKG är en mycket bra produkt, stolarna är full flat, mycket bra mat, loungen i IST är riktigt bra det som är lite ojämnt är service nivån som kan variera från ok till riktigt bra.

En nackdel kan vara om du krediterar till EB att du oftast bara får 100% miles på business biljetter.
 

Berrsus

Medlem
Tackar och bockar till er alla för intonationen. Det är stor chans att det blir en TK i C denna sommar. Funderar dock på om jag skall åka via Seoul istället och försöka baka ihop en YY-biljett (även en nybörjare måste börja någon gång). Känns som ett sådant äventyr kan behövas efter vårens arbetstimmar.
 
Toppen