Senaste nytt

När öppnar SAS Lounge på Göteborg Landvetter på morgonen?

Volatyle

Medlem
Kapar min egen tråd, har googlat febrilt efter öppettider på Loungen i landvetter flygplats men hittar inte den infon. Hur tidigt öppnar dom på morgonen? Någon som vet? (anledningen till att jag frågar är att dit-flyget är redan 06:05...)
 

Funcadelic

Medlem
Kapar min egen tråd, har googlat febrilt efter öppettider på Loungen i landvetter flygplats men hittar inte den infon. Hur tidigt öppnar dom på morgonen? Någon som vet? (anledningen till att jag frågar är att dit-flyget är redan 06:05...)

Öppnar 60 minuter innan första SAS-avgång. Ring dit, vet jag. Tlf: +46 709-442042

OBS: Om du åker charter har du inte tillgång till loungen, i enighet med tidigare diskussion om bagage

Hr hittar du loungen - SAS
 

Volatyle

Medlem
Provade det också (till mitt eget försvar..) men numret på Swedavias hemsida var 031-7942042 så det var no-go på den.
Hur som helst, tack :)

Vol
 

Agö

Medlem
Här har du informationen @Volatyle :

upload_2016-4-13_16-0-45.png


SAS Star Alliance | Göteborg Landvetter Airport
 

olo

Medlem
Fast första reguljära flighten är ju propellersnurran till Köpenhamn 0625. Stockholm går ju först 0635. Så 55 min innan är ju okej.
Vad är det för flightnummer på din utresa?

Sen har jag aldrig varit med om att de stängt 2030, snarare 2105.

Dessutom har du ju massor av tid. Hur lång tid tar det för dig att äta dina frukostägg? 15 min är ju oceaner av tid för frukost, om du vill vara i gaten 20 min innan...
 

Volatyle

Medlem
Nu när dom lagat SAS hemsida hittar jag faktiskt också att det står 60 min innan avgång. Samtidigt skriver swedavia 0530... Jag får nog ringa dom ändå!
 
Toppen