Senaste nytt

Finns Brussel airlines???

ulagun

Medlem
Har förgäves sökt boka biljett med dem LPA-CPH på befintligt datum och linje men bara fått ett antal märkliga meddelanden och därmed inte kunnat boka.
Förgäves sökt på "Contact" ingen mejladress inget över huvud taget att få kontakt med dem förutom en uppenbarligen obemannad telefon och helt meningslösa FAQ floskler. T.o.m värre än att få tag på moderbolaget Lufthansa.
Är nu efter 1 timme och 28 minuter less på att höra hur viktigt mitt samtal är för dem och please hold the line. Varför please när de ändå aldrig svarar??
Undrar varför de inte har s0m SAS att man knappar in sin bonuskod och får förtur.
Någon här på forumet som kan tipsa om det över huvud går att få kontakt med dem.
Existerar Brussel airlines???
Undantaget lågprisbolagen är vårt alternativ att flyga LPA-ARN med övernattning ARN och bonusbiljett ner till Malmö, d.v.s krångligare och dyrare då SAS endast trafikerar LPA från ARN och OSL.
 

Agö

Medlem
Har förgäves sökt boka biljett med dem LPA-CPH på befintligt datum och linje men bara fått ett antal märkliga meddelanden och därmed inte kunnat boka.
Förgäves sökt på "Contact" ingen mejladress inget över huvud taget att få kontakt med dem förutom en uppenbarligen obemannad telefon och helt meningslösa FAQ floskler. T.o.m värre än att få tag på moderbolaget Lufthansa.
Är nu efter 1 timme och 28 minuter less på att höra hur viktigt mitt samtal är för dem och please hold the line. Varför please när de ändå aldrig svarar??
Undrar varför de inte har s0m SAS att man knappar in sin bonuskod och får förtur.
Någon här på forumet som kan tipsa om det över huvud går att få kontakt med dem.
Existerar Brussel airlines???
Undantaget lågprisbolagen är vårt alternativ att flyga LPA-ARN med övernattning ARN och bonusbiljett ner till Malmö, d.v.s krångligare och dyrare då SAS endast trafikerar LPA från ARN och OSL.
Jag tror att SN har det tufft. Dels i efterdyningarna av terrorhandlingar, dels nu i samband med strejk på belgisk flygledning. Inte bästa dagen att söka kontakt med dom.
 

ulagun

Medlem
Jag tror att SN har det tufft. Dels i efterdyningarna av terrorhandlingar, dels nu i samband med strejk på belgisk flygledning. Inte bästa dagen att söka kontakt med dom.
Sorry, men ursäktar inte en bokningssida som uppenbarligen inte fungerar.
om vi nu ska flyga med dem får vi väl göra som när Lufthansa totalstrulade med våra Panamabiljetter. Ta en SAS bonusbiljett till Berlin (i detta fall blir det Brussel). söka upp biljettkontoret på flygplatsen och spänna ögonen i damen (är märklig nog oftast damer) och göra väldigt klart vad vi begärt.
Ett lite märkligt men effektivt sätt att använda sina bonuspoäng på när man har med LH-gruppen att göra. o_O
 

ulagun

Medlem
Vet inte hur långt du kommer innan du får fel, men jag kommer till betalningssidan.
Kommer fram till flight LPA-CPH 15/3. Två vuxna i economy Trycker på bokningsknappen vilken då blir blå. Går vidare till "continue". Kommer upp meddelande måste komplettera. Framgår inte vilka eller vart.
Därmed stopp!
 

In_Sweden

Medlem
Kommer fram till flight LPA-CPH 15/3. Två vuxna i economy Trycker på bokningsknappen vilken då blir blå. Går vidare till "continue". Kommer upp meddelande måste komplettera. Framgår inte vilka eller vart.
Därmed stopp!
Prova en annan webläsare kanske? Vad använder du nu? Internet explorer, Chrome, Firefox, Safari eller kanske Edge? Chrome och Firefox brukar alltid fungera bra.
 

ulagun

Medlem
Prova en annan webläsare kanske? Vad använder du nu? Internet explorer, Chrome, Firefox, Safari eller kanske Edge? Chrome och Firefox brukar alltid fungera bra.
Tack för tips. Internet Explorer.
Vid eftertanke misstänker jag att flighten inte är tillgänglig för bokning ännu, trots att den ligger på bokningssidan. Gjorde skenbokning veckan innan den 8.e då helt utan problem
 

Kiev

Medlem
Existerar Brussel airlines???.
Jeg reiste ut av Brussels med Saben... Æh... unnskyld ... Brussels Airlines i går kveld, så de eksisterer absolutt.
De synes også å ha preferanse på slots inn/ut nå, siden de ser ut som å ha minst kanselleringer.
Men som andre her sier: de har det sikkert MEGET travelt, og det er tross alt et lite og relativt nystartet selskap.

Då är det oavsett läge att byta. I princip vadsomhelst är bättre än IE.
Forsåvidt enig rent teknisk, men de fleste websites har likevel bra anpassing til ie8 og over fordi så mange fortsatt bruke Internet Exploder. Det beste er å ha Chrome som default (evt Opera), og så en moderne ie som backup.
 

Dr. Miles

Expert
Forsåvidt enig rent teknisk, men de fleste websites har likevel bra anpassing til ie8 og over fordi så mange fortsatt bruke Internet Exploder. Det beste er å ha Chrome som default (evt Opera), og så en moderne ie som backup.
Jag vet inte om det är fortfarande så men förr var man tvungen att använda Internet Explorer om man ville boka något från koreanska flygbolagens webbsida...
 
Toppen